"من هم به آسمان نگاه می کنم"
هادی مرزبان در افتتاح نمایش "به آسمان نگاه کن" عنوان کرد:
"من هم به آسمان نگاه می کنم"
روز پنج شنبه نوزدهم بهمن ماه در خانه موزه استاد انتظامی آئین افتتاح نمایش "به آسمان نگاه کن" با حضور هادی مرزبان و دیگر هنرمندان سینما ، تئاتر و تلویزیون برگزار شد .
 
تاريخ : يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۶
به گزارش خبرنگار هنرنیوز ، هادی مرزبان و تنی چند از هنرمندان نمایش کشور چون حسین محجوب ، مهدی میامی سعیدسلطانی و دیگر هنرمندان عرصه نمایش به تماشای اجرای به آسمان نگاه کن نشستند.

هادی مرزبان در پایان مراسم در خصوص این نمایش گفت: با توجه به زندگی ماشینی و آلودگی های حسی و روانی که این روزها در زندگی مردم جاری است ، دیدن "به آسمان نگاه کن" لحظه هایی را برایم بوجود آورد که این روزها خیلی به آن احساس نیاز می کردم، همان احساس نیاز به معنویت و رها شدن از زندگی ماشینی حتی برای یک لحظه ، و این نمایش باعث شد که من هم به آسمان نگاه کنم.

لازم به ذکر است "به آسمان نگاه کن" پیش از این در شهر های مشهد،بجنورد،وین و آنکارا به صحنه رفته و همه روزه ساعت ۱۹:۳۰ در خانه موزه استاد انتظامی به آدرس بلوار اندرزگو .مقابل کاوه شمال.کوچه شهید احمدی.پلاک ۲۸ به صحنه می رود.

در نمایش "به آسمان نگاه کن" کار گروه تاتر خرداد محسن افشار،نسرین نکیسا،غلامرضا عارف نژاد،سودابه جعفر زاده،مجید معافی،ماندان قربانی، داود آزاد،امیر افشار،امینا خاتمی، کیمیا معافی ، نیلوفر سلیمان تاش به عنوان بازیگر و علی طرخان مشاور کارگردان،رضا حسن زاده طراح صحنه، امیر حسین خاتمی مدیر صحنه،مهدی حسنی آهنگساز،زهره بی خوش طراح لباس،مریم پسنده پور هماهنگی و برنامه ریزی، هادی شیرازی مدیر روابط عمومی،سهیل قورچی منشی صحنه،حمیده حسینی طراح چهره پردازی،امیر خدامی و بهاره صباحی عکاس حضور دارند.








کد خبر: 96026
Share/Save/Bookmark