روزی به دنیای بازیگری بازخواهم گشت
گفتگوی هنرنیوز با سیاوش حکمت شعار بازیگر سینما؛
روزی به دنیای بازیگری بازخواهم گشت
 
تاريخ : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۰۰
سیاوش حکمت شعار گفت: امیدوارم با باز یافتن سلامتی دوباره بتوانم به عرصه سینما قدم گذارم.

سیاوش حکمت شعار بازیگر فیلم های سینمایی«بچه های بد» و«غیر منتظره» ومجموعه تلویزیونی «باران عشق» در گفتگو با هنرنیوز از شروع فعالیت هنری خود گفت:به علت دوستی که از دوران نوجوانی با رضا داودنژاد داشتم و رفت وآمدهایی که با خانواده ایشان به وجود آمده بود علیرضا داودنژاد در این رفت و آمدها من را که فیزیک مساعدی داشتم چه از لحاظ اندام وچه چهره برای بازی در فیلم سینمایی «بچه های بد» انتخاب کرد وبا این فیلم به دنیای سینما راه پیدا کردم.

وی افزود: بعد از گذشت 2 ماه از اکران این فیلم سینمایی احمد امینی که قصد ساخت مجموعه تلویزیونی«باران عشق» را داشت از من برای بازی در این مجموعه دعوت کرد ومن به عنوان یکی از بازیگران این مجموعه با این گروه شروع به همکاری کردم که متاسفانه بعد از بازی در این سریال دچار کسالتی شدم که دیگر نتوانستم فعالیت هنری خود را ادامه دهم.

این بازیگر گفت: همچنین قبل از این کسالت برای بازی در سریال سفر سبز محمدحسین لطیفی انتخاب شدم و به علت عدم گرفتن ویزا از همکاری با این گروه که صحنه هایی از کار در خارج از کشور بود باز ماندم.

حکمت شعار ادامه داد: هم اکنون نیز به علت ضعف جسمانی که دارم از ادامه فعالیت خود در سینما بازمانده ام و امیدوارم با باز یافتن سلامتی دوباره بتوانم به عرصه سینما قدم گذارم همچنین از دوستانی چون امیر جعفری که گهگاهی به دیدن من می آیند تشکر می کنم.

کد خبر: 24322
Share/Save/Bookmark
نظرات : ۳
آرا : 
سلام....ایشالله به خواسته خداوند مهربان خیلی زود آقای حکمت شعار و دیگر بیماران به بهبودی کامل برسند....
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۱۱:۳۲:۱۸
 
علی : 
سلام خسته نباشید...
برای اطلاعات خودتون میگم...بازیگر فیلم غیر منتظره دانیال عبادی بودن نه ایشون...
۱۳۹۴-۰۸-۱۳ ۰۰:۴۷:۰۳
 
سارا : 
امیدوارم آقای حکمت شعار سلامت تر از گذشته به عرصه بازیگری برگردن
۱۳۹۱-۰۵-۱۳ ۱۴:۲۴:۲۳