هیات مدیره جدید انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر معرفی شدند
هیات مدیره جدید انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر معرفی شدند
 
تاريخ : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۳

تئاتر در انتخابات روز گذشته انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر اعضا جدید هیات مدیره و بازرس این انجمن معرفی شدند. به گزارش خبرنگار مهر، مجمع عمومی پایان سال و انتخابات انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر عصر روز گذشته یکشنبه ۱۷ اسفند برگزار شد.
این مجمع عمومی و انتخابات با حضور اعضای دارای کارت عضویت معتبر سال ۹۳ خانه تئاتر یعنی کسانی که حق عضویت سال جاری را پرداخت کرده اند در محل تالار اجتماعات خانه تئاتر برگزار شد.
در این مجمع علاوه بر گزارش هیات مدیره فعلی، انتخابات هیات مدیره جدید انجمن و نیز انتخابات بهترین آثار نمایشی سال ۹۳ برگزار شد.
بر اساس انتخابات انجام شد اعضا هیات مدیره و بازرس این انجمن به این شرح اعلام شدند:
سید رسول صادقی با ۲۲ رای، ساسان پیروز با ۲۱ رای، عباس غفاری با ۲۰ رای، جواد اعرابی با ۱۹ رای و امین عظیمی و سامی صاحی ثابت هرکدام مشترکا با ۱۵ رای به عنوان اعضا هیات مدیره انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر معرفی شدند. ندا آل طیب نیز به عنوان عضو علی البدل و بهاره برهانی به عنوان بازرس انجمن انتخاب شدند.
با توجه به مشترک بودن آرای امین عظیمی و سامی صالحی ثابت در جلسه ای که با حضور هیات مدیره برگزار می شود یکی از این دو به عنوان عضو علی البدل معرفی خواهند شد.

کد خبر: 79827
Share/Save/Bookmark