«شب منامه» در مورد بیداری اسلامی بحرین ساخته می شود
عزت‌الله جامعی ندوشن در گفتگو با هنرنیوز؛
«شب منامه» در مورد بیداری اسلامی بحرین ساخته می شود
عزت الله جامعی ندوشن بازیگر و تهیه کننده سینما گفت : برای سال آینده فیلمنامه سینمایی «شب منامه» که درباره انقلاب مردم بحرین است را آماده کارداریم و اگر ساخته شود اولین فیلم در این خصوص خواهد بود.
 
تاريخ : يکشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۶

عزت الله جامعی ندوشن بازیگر و تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی هنرنیوز اظهارداشت: فیلم سینمایی«فیلادلفی» درسی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد و خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت و انگیزه ما را برای ساخت پروژه هایی مثل «شب منامه» بیشتر کرد.
وی افزود: در زمان جنگ غزه بود که من مصمم شدم فیلم سینمایی «فیلادلفی» را بسازم و به همین دلیل شش ماه دویدیم تا بتوانیم از نهادهای مختلف برای ساخت فیلم کمک بگیریم و بعد ازحدود یک سال که ساخت این فیلم به تولید کشید ، با همکاری مرکز گسترش توانستیم فیلم را آماده نمایش در جشنواره فیلم فجر کنبم.
این تهیه کننده سینما تصریح کرد: آرزویم ساخت فیلمی استاندارد بود اما چه کنم که نشد و دست من برای ساخت فیلم«فیلادلفی» بسته بود و در صورتی که بودجه کافی داشتم فیلم را در سوریه
دست من برای ساخت فیلم «فیلادلفی» بسته بود و در صورتی که بودجه کافی داشتم فیلم را در سوریه یا لبنان می ساختم.
یا لبنان می ساختم . چون من تهیه کننده فرهنگی هستم تهیه کننده فرهنگی هستم و دوست ندارم کار بی کیفیت را برای مخاطب سینما بسازم.
وی در خصوص برنامه های آینده خود هم عنوان داشت: بحث بیداری اسلامی از آن موضوعاتی که همواره از سوی مسئولین مطرح می‌شود اما تاکنون فیلمی در این زمینه ساخته نشده است . به همین دلیل ما برای سال آینده فیلمنامه سینمایی «شب منامه» را که درباره انقلاب مردم بحرین است، آماده ساخت داریم که اولین فیلم در این خصوص خواهد بود.
جامعی ندوشن خاطرنشان کرد: پروانه ساخت این فیلم در مرداد امسال از سوی معاونت سینمایی ارشاد صادر شده و از آنجایی که این فیلم نیازمند حمایتهای دولتی است و ریسک آن برای تولید دربخش خصوصی خیلی بالااست و ما درصددیم که با حمایت بنیاد سینمایی فارابی این فیلم را سال آینده کلید بزنیم.
این بازیگر سینما ادامه داد: داستان فيلم درباره جنبش دانشجويی بحرين است. دختران دانشجو به قصد تحصن در دانشگاه تجمع می‌كنند. نيروهای امنيتی به آن‌ها حمله‌ور شده و با ضرب و شتم آن‌ها را دستگير می‌كنند. دو دختر دانشجو موفق به فرار می‌شوند و پليس تلاش می کند تا آنان را نیز دستگير کند.
وی درپایان گفت: فیلم سینمایی«شب منامه» فیلم پر بازیگری است و با توجه به اینکه شهر بوشهر به لحاظ حال و هوا نزدیک به منامه است لوکیشن اصلی فیلم بوشهر خواهد بود.



کد خبر: 37805
Share/Save/Bookmark
نظرات : ۱
غفععدک : 
نک
۱۳۹۳-۰۵-۰۷ ۱۱:۳۱:۵۳