جعل سند علیه «پایتخت» بازتاب جایزه مردمی «سین سیما» است/ بازیگران موظف به اعلام رقم قراردادشان نیستند
تهیه‌کننده «پایتخت»:
جعل سند علیه «پایتخت» بازتاب جایزه مردمی «سین سیما» است/ بازیگران موظف به اعلام رقم قراردادشان نیستند
الهام غفوری گفت: در حالی که ما در جشنواره مردمی صدا و سیما جایزه بهترین سریال نوروزی را با آرای بالای مردمی دریافت کردیم و حالا انتشار مطالب کذب بازتاب همان جایزه‌ای است که گرفتیم.
 
تاريخ : دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۴
به گزارش هنرنیوز ؛ الهام غفوری،‌تهیه‌کننده سریال پایتخت در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس پیرامون برخی شایعات در خصوص مبلغ قراردادهای بازیگران این سریال با سازمان هنری رسانه ای اوج گفت: من وظیفه ندارم به اخبار بدون منبع پاسخ بدهم. این روزها از هم‌گسیختگی در فضای مجازی به وجود آمده که باعث شده هر لحظه یک مطلب غیرموثق و بدون منبع منتشر شده و افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهد.

وی ادامه داد: شب گذشته ما در جشنواره مردمی صدا و سیما جایزه بهترین سریال نوروزی را با آراء بالای مردمی دریافت کردیم و حالا انتشار مطالبی کذب، بازتاب همان جایزه‌ای است که دیشب گرفتیم.

غفوری در ادامه گفت: از حاشیه‌ها خسته شده‌ام ما تلاش می‌کنیم تا مردم را خوشحال کنیم، تمام هدفمان هم این است که مردم از دیدن این سریال لذت ببرند و به لطف خداوند به هدفمان هم رسیده‌ایم اما در این میان نمی‌دانم که عده‌ای دیگر چه نفعی می‌برند که مدام در پی تخریب گروه منسجم پایتخت هستند.

تهیه‌کننده پایتخت تصریح کرد: جعل سند در فضای مجازی کار آسانی است و این ساده‌اندیشی است که فکر کنیم آنچه که منتشر شده حقیقت دارد. در این میان برخی صفحات مجازی خواستار این شده‌اند که بازیگران ما رقم‌های قراردادشان را اعلام کنند که یک موضوع کاملا غیرمنطقی است زیرا قرارداد کاری افراد جزو حریم شخصی آنهامحسوب می‌شود و به کسی ارتباط پیدا نمی‌کند.

محمد ذوقی، مدیر روابط عمومی سازمان اوج نیز در پستی اینستاگرامی نسبت به سند ادعایی پیرامون قرارداد عوامل مجموعه «پایتخت 5» با این سازمان نوشت:
«چند هفته قبل بود در ایام نوروز که برخی رسانه‌ها و افراد با عجله و بعضا بی انصافی، اوج و تیم‌ِ پایتخت را مورد هجمه قرار دادند، ولی دیری نپایید تا با رسیدن به قسمت های آخرِ پایتخت قضاوت ها منصفانه تر شد.
حال پس از اتمام دو هفته‌ایِ این سریال محبوب و اقبال بی نظیرِ مردم‌ِ نازنین به این سریال، با یک خبر و این بار جعل، دشمنیِ دشمنان‌مان را شاهدیم.

باید گفت:
1. اوج هیچ وقت چنین سربرگی نداشته و ندارد.
2. امضای مسئول سازمان‌اوج در این تصویر جعلی است.
3. خطاب نامه وجود خارجی ندارد. (معصومی)
4. حداقلی از دقت نیاز است که بدانیم یک کُمپانی تولید آثار هنری با تهیه کننده سر و کار دارد و مسائل اینچنینی مواردی نیست که مسئول کمپانی در موردش نامه نگاری کند.
5. همه‌ی اعدادِ قید شده غلط و جعلی است.

و کلامِ آخر:
چرا این قدر کینه ورزی؟! چرا این قدر حسد؟! و چرا اینقدر وقاحت در جعل کردنِ یک‌نامه؟!
به دشمنان‌مان توصیه می‌کنم طوری دشمنی کنید که به جعلِ امضا و نامه و پیگیری حقوقی نکشد.
در ضمن جاعلِ عزیز انقدر‌ بی سواد بوده که در صفر گذاشتن برای اعداد هم سوتی داده(به رقم ارسطو جان دقت کنید)
معصومیه؟!(با لحنِ بابا پنجعلی)»

به گزارش خبرگزاری فارس، فصل پنجم مجموعه تلویزیونی پایتخت در ایام نوروز از شبکه یک سیما پخش شد و در این مدت توانست نظر بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کند و شب گذشته نیز برنده جایزه جشنواره سین سیما با آرای بالای مردمی شد.
کد خبر: 96251
Share/Save/Bookmark