اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآنی محلات منطقه 9  برگزار می شود
به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9
اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآنی محلات منطقه 9 برگزار می شود
اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآنی محلات منطقه 9 با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 9 روز پنجشنبه 19 اسفندماه از ساعت 10:30تا 12 در سالن اجتماعات شهرداری منطقه 9 برگزار می شود.
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۴
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 و فرهنگسرای رویش ، آیین اختتامیه مسابقات قرآنی محلات منطقه 9، 19 اسفند ماه با حضور شهردار منطقه، معصومه سادات عمارتی مدیر فرهنگی هنری منطقه 9، روحانیون، ائمه جماعات مساجد، مسئولین هیات های مذهبی و جمعی از قاریان و حافظان قرآن کریم و برگزیدگان مسابقات قرآنی محلات منطقه 9در سالن اجتماعات شهرداری منطقه 9 برگزار می شود.

مرحله مقدماتی چهارمین دوره از مسابقات جلسات قرآنی سراج 7 و 8 بهمن ماه در رشته‌های تحقیق، ترتیل و حفظ کودک ویژه قرآن‌آموزان جلسات، موسسات و کلاس‌های آموزش قرآن در شهر تهران در پنج رده سنی 4 تا 6 سال، اول تا سوم ابتدایی، زیر 12 سال، 12 تا 18 سال و بالای 18 سال با حضور داوران مسابقات قرآنی و جمعی از علاقمندان برگزارشد.

در این برنامه بالغ بر 416 نفر از خواهران و برادران در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل و تحقیق شرکت کردند.

سخنرانی، اجرای گروه تواشیح، تجلیل از فعالان و مدرسان قرآنی و منتخبین مسابقات از بخش های اختتامیه است.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در تاریخ 19 اسفندماه از ساعت 10:30تا 12به شهرداری منطقه 9 به نشانی خیابان آزادی، تقاطع خیابان استادمعین مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66688553 تماس بگیرند.
کد خبر: 94181
Share/Save/Bookmark