«ابر قورباغه توکیو را نجات می دهد» در ارسباران اجرا خواهد شد
در ۲۶ اردیبهشت ماه؛
«ابر قورباغه توکیو را نجات می دهد» در ارسباران اجرا خواهد شد
«ابر قورباغه توکیو را نجات می دهد» روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای ارسباران اجرا خواهد شد.
 
تاريخ : شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۷


به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر «لیو» این میکرو تئاتر برگرفته از داستانی به همین نام اثر هاروکی موراکامی با ترجمه فرناز حائری است.
«ابر قورباغه توکیو را نجات می دهد» با کارگردانی ساسان پیروز به روی صحنه خواهد رفت و نقش خوان های آن عبارتند از: محمد حسن معجونی، سعید چنگیزیان، رضا بهبودی، اشکان جنابی، سمانه وفایی.
مشاور بخش عروسکی همچنین طراحی و ساخت عروسک میکرو تئاتر«ابر قورباغه توکیو را نجات می دهد» را سلما محسنی اردهالی بر عهده داشته است و تصویر سازی و طراحی پوستر این میکروتئاتر بر عهده نگین احتسابیان بوده است.
موسیقی و طراحی صدای این نمایش را آنکیدو دارش است. همچنین مشاور کارگردان و طراح نور این میکروتئاتر محمد حسن معجونی است.
در میکرو تئاتر«ابر قورباغه توکیو را نجات می دهد» سمانه وفایی علاوه بر نقش خوانی، به عنوان دستیار کارگردان و مدیر اجرا با ساسان پیروز همکاری می کند.
بر اساس این گزارش، پروژه میکروتئاتر در سال ۹۱ با عنوان شهر فرنگ آغاز به کار خواهد کرد و علاوه بر داستان های ایرانی، داستان های ترجمه شده را نیز در بر خواهد گرفت. این پروژه از پاییز سال ۹۰ با همکاری باشگاه کتاب فرهنگسرای ارسباران شروع شد و شامل مجموعه نمایش هایی است که به وسیله ماکت شکل می گیرند و هر ماه به معرفی یک داستان معاصر می پردازند.
میکرو تئاتر«ابر قورباغه توکیو را نجات می دهد» در روز یاد شده ساعت ۱۷:۳۰ به روی صحنه خواهد رفت.

کد خبر: 40630
Share/Save/Bookmark