امضای تفاهمنامه تولید انیمیشن میان شرکت ایرانی و چینی
امضای تفاهمنامه تولید انیمیشن میان شرکت ایرانی و چینی
یک شرکت ایرانی و چینی تفاهمنامه‌ای در راستای تولیدات انیمیشنی و لوازم جانبی به امضا رساندند.
 
تاريخ : شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
به گزارش هنرنیوز ، هیاتی از چین ضمن بازدید از شرکت انیمیشن‌سازی ایرانی تفاهمنامه ای برای تولید انیمیشن امضا کردند.

در این جلسه هوآنگ ژوان پینگ یکی از نمایندگان چین گفت: ما باید برای نسل آینده تولیدات قوی در انیمیشن داشته باشیم. ایران و چین به دلیل جاده ابریشم اشتراکات فرهنگی بسیار زیادی دارند به همین دلیل به اعتقاد من ایران بهترین شریک فرهنگی برای چین و تولیدات فرهنگی است.

سید مسعود صفوی، مدیرعامل شرکت کفشدوزک در این بازدید گفت: ما با کشور چین فعالیت‌های مختلفی در زمینه تولید انیمیشن و سرگرمی داشته‌ایم و خوشحالیم که امروز می‌توانیم گام بسیار موثری برای تولید انیمیشن برداریم و جوانان ایرانی نیز از فرصت کار در حوزه انیمیشن بهره مند شوند.

وی افزود: خوشبختانه در ایران تکنولوژی و استعدادهای فوق العاده ای برای تولید انیمیشن وجود دارد و در حال حاضر نیز بسیاری از جوانان هنرمند ایرانی در شرکت‌های مطرح دنیا در حال انجام پروژه‌های بزرگ و بین‌المللی هستند.

در ادامه این دیدار هیات چینی از استودیوهای انیمیشن و بازی سازی این شرکت بازدید کردند و هنرمندان ایرانی نیز به معرفی آثار خود پرداختند.

برنا نوشت : پس از پایان دیدار هیات چینی تفاهمنامه ای مبنی بر تولید مشترک سریال و فیلم سینمایی انیمیشن، بازی‌های موبایلی و تولید محصولات جانبی انیمیشن از سوی ۲ کشور به امضا رسید.
کد خبر: 94280
Share/Save/Bookmark