کودکان برای امام رضا (ع) داستان می‌نویسند
کودکان برای امام رضا (ع) داستان می‌نویسند
فراخوان داستان‌نویسی، از سری برنامه‌های ویژه‌ی کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام منتشر شد.
 
تاريخ : سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۲
به گزارش هنرنیوز و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «امام رضا علیه‌السلام»، «متانت و سخاوت» دو ویژگی اخلاقی آن امام همام، با تکیه بر شعار «شمس‌الشموس، خورشید متانت و سخاوت» از محورهای موضوعی این جشنواره است.

این جشنواره در دو گروه سنی اول، خلق آثاری با مفهوم متانت و سخاوت بدون اشاره مستقیم به جشنواره رضوی و در گروه سنی دوم و سوم با در نظر گرفتن مفهوم رضوی برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان، آثار شرکت کنندگان در سه گروه سنی 7 تا 10 سال، 11 تا 13 سال و 14 تا 16 سال بررسی می‌شود. بر این اساس، فرم مشخصات در قطع نوشته شده در فراخوان به صورت تایپی تکمیل و به همراه اثر ارسال شود.

هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر 3 اثر در بخش داستان کوتاه رضوی ارسال کند و... از شرایط آثار در این رقابت است.

علاقه‌مندان تا روز یکم تیر 1395 برای ارسال آثار خود به دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام فرصت دارند و برگزیدگان هم‌زمان با میلاد امام رضا(ع) معرفی خواهند شد.

گفتنی است فراخوان کامل مسابقه‌های کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از سوی کانون، با 8 موضوع «کاردستی»، «شعرسرایی»، «خوش‌نویسی»، «نقاشی»، «داستان‌نویسی»، «معرفی شخصیت»، «قصه‌گویی» و «نشریه‌نگاری» در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.
کد خبر: 90220
Share/Save/Bookmark