به‌صورت زنده اختتامیه ششمین جشنواره گیم تهران را تماشا کنید
در سایت آپارات و برای نخستین بار؛
به‌صورت زنده اختتامیه ششمین جشنواره گیم تهران را تماشا کنید
برای نخستین‌بار ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، از سایت آپارات به‌عنوان یکی از حامیان جشنواره به‌صورت زنده و کارگردانی‌شده پخش خواهد شد.
 
تاريخ : شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۲
به گزارش هنرنیوز ، طی همکاری صورت گرفته مابین جشنواره گیم تهران و سایت آپارات، قرار است ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، به‌صورت زنده توسط تیمی خبره از سایت آپارات پخش شود.

تیم اجرایی جشنواره تمام تلاش خود را کرده تا تا این پخش زنده، طبق بالاترین استانداردهای موجود و با بهترین کیفیت ممکن شکل بگیرد. هدفی که تیم اجرایی جشنواره دارد این است که این پخش زنده همانند مراسم‌های بین‌المللی مثل گیم آوادرز بوده تا تمامی بخش‌های موجود جشنواره را با چند دوربین و به‌صورت کارگردانی شده پوشش دهد تا بینندگان از لحظه به لحظه اتفاقات جشنواره مطلع شوند.

از بخش‌های مهم و جذاب اختتامیه پخش تریلر از بازی‌های ایرانی برای اولین بار است که بینندگان می‌توانند این تریلرها را به‌صورت زنده و همزمان با حضار تماشا کنند.
از شما علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا از ساعت ۱۸:۳۰ عصر امروز ۲۱ اسفند ماه با مراجعه به صفحه http://www.aparat.com/game به‌صورت زنده و لحظه به لحظه مراسم اختتامیه ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران را دنبال کنند.
کد خبر: 94190
Share/Save/Bookmark