«ملبورن» و «طبقه حساس» در سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر
«ملبورن» و «طبقه حساس» در سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر
تهیه‌کننده فیلم‌های سینمایی «ملبورن» و «طبقه حساس» از ارسال این دو فیلم به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر خبر داد.
 
تاريخ : يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۴

جواد نوروزبیگی گفت: فیلم سینمایی «طبقه حساس» آخرین ساخته کمال تبریزی هفته آینده تحویل دفتر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر داده می‌شود.
وی افزود:همچنین نسخه اولیه فیلم سینمایی «ملبورن» ساخته نیما جاویدی نیز به دفتر سی و دومین جشنواره بین المللی فجر ارسال شده و و تا ۲۰ روز آینده نیز نسخه نهایی این فیلم سینمایی به دفتر جشنواره ارسال خواهد شد.
براساس این گزارش، فیلمنامه اثر طنز «طبقه حساس» را پیمان قاسم‌خانی بر عهده دارد و داستان درباره مردی است که که همسرش را بعد از مرگ در یک قبر دو طبقه دفن می‌کند اما بعد از مدتی که به سر مزار همسرش می‌رود، متوجه می‌شود مردی غریبه را در طبقه دیگر قبر دفن کرده‌اند.
رضا عطاران، پانته‌آ بهرام، بهاره رهنما و پیمان قاسم‌خانی از جمله بازیگرانی هستند که در آخرین ساخته کمال تبریزی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
بنابراین گزارش، «ملبورن» به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی روایتگر داستان زوج جوانی است که در آستانه سفر درگیر ماجراهایی پیچیده می‌شوند.
در این اثر بلند سینمایی بازیگرانی همچون، مانی حقیقی، پیمان معادی، نگار جواهریان، روشنک گرامی و پرستو مقدم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کد خبر: 66967
Share/Save/Bookmark