سریال «دیوار شیشه‌ای» روی میز تدوین «زندباف» قرار گرفت
به کارگردانی مشترک راما قویدل، نوید میهن دوست و احمد معظمی
سریال «دیوار شیشه‌ای» روی میز تدوین «زندباف» قرار گرفت
 
تاريخ : دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۴
سریال دیوار شیشه ای ای که به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان و کارگردانی مشترک راما قویدل، نوید میهن دوست و احمد معظمی تولید می شود، روی میز تدوین قرار دارد و تا به امروز ۱۲ قسمت از این سریال تدوین شده است.

به گزارش هنرنیوز، اکبر تحویلیان، تهیه کننده سریال دیوار شیشه ای درباره روند تولید این اثر گفت: تا به امروز ۱۸ قسمت از سریال اپیزودیک دیوار شیشه ای ساخته شده است و نویسندگان این روزها مشغول نگارش قسمت بیست و سوم سریال هستند. همچنین تدوین هم همزمان با تولید ادامه دارد و تا به امروز ۱۲ قسمت تدوین شده است. شوکا زندباف تدوین پروژه را به عهده دارد.

در خلاصه داستان این اپیزود آمده است: کامران مشاور اقتصادی است. او خانواده کوچک و زندگی آرامی دارد. وضع مالی اش خوب است و روز به روز هم بهتر می شود. خودروی آخرین مدلی می خرد و در پی آن تماس هایی مشکوک با کامران باعث می شود دریابیم که شرایط با آن چه فکر می کردیم تفاوت های بسیاری دارد.

«"دیوار شیشه‌ای" علاوه بر ساختار اپیزودیک، قصه‌هایی پیوسته به یکدیگر نیز دارد که ضمن روایت یک داستان اصلی در هر قسمت داستان مستقلی را هم در بر می‌گیرد و به ارتباط بین افرادی می‌پردازد که از رسانه استفاده می‌کنند و به واسطه بهره بردن از رسانه‌های مختلف با دنیای بیرون و جهان پیرامونی خود در ارتباط هستند. این سریال در قالب برنامه‌ای روایت می‌شود که در هر قسمت افراد مختلفی با ماجراهای گوناگون و تجربه متفاوت از یکدیگر وارد آن می‌شوند و برای استمداد یا روشنگری جامعه به این قصه رفت‌ و آمد دارند.

در این سریال بازیگرانی چون ثریا قاسمی، شبنم قلی خانی، زهیر یاری، الهام جعفرنژاد، کوروش تهامی، سیامک احصایی، روشنک عجمیان، هدایت هاشمی، سولماز غنی، علیرام نورایی، طوفان مهردادیان، مریم سرمدی و… حضور دارند.

مجموعه اپیزودیک «دیوار شیشه ای» به قلم محمد محمود سلطانی، روح الله صدیقی, ساراخسروآبادی و مسعود کرمی در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به نگارش در می آید.
کد خبر: 93237
Share/Save/Bookmark