از ماجرای ممنوع التصویری علی ضیا تا حضورش در تمرین استقلالی ها
از ماجرای ممنوع التصویری علی ضیا تا حضورش در تمرین استقلالی ها
مسابقات فوتبال اخیر ظاهرا برای علی ضیا هفته پر اضطرابی را رقم زده است تا آنجا که او مجبور شده رسماً از مظلومی عذرخواهی کند اما هنوز مشخص نیست آیا این مجری اجازه ادامه کار در صدا و سیما را خواهد یافت.
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۹
به گزارش هنرنیوز؛ کمتر از یک هفته قبل یکی از مدیران شبکه اول از بازگشت برنامه «امشب» با اجرای سید علی ضیاء خبر داد، اما این مجری در آستانه‌ی پخش تاک‌شوی شبکه اول ممنوع‌التصویر شد تا بر اساس گزارش ایسنا طبق اعلام معاون سیما سری جدید «امشب» این امکان را داشته باشد که به روال سابق خود به روی آنتن برود ولی مجری آن باید فرد دیگری باشد.

اما تاکنون خبری رسمی درباره‌ی جایگزین مجری سابق برنامه «امشب» اعلام نشده است.

برنامه «امشب» تا زمانی که علی ضیاء عازم حج شود، به روی آنتن رفت و سپس قطع شد، ولی پس از بازگشت این مجری از حج، قرار شد از هفته آینده مجددا به آنتن برگردد.


علی ضیا ممنوع التصویر شد

همچنین بر اساس گزارش منتشر شده در رسانه ها، پس از این اتفاق، معاون سیما گفت: سیدعلی ضیاء تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر شد و حق اجرا در رادیو، تلویزیون و سیمای استان‌ها را ندارد.

معاون سیما با تایید ممنوع‌التصویری ضیاء اعلام کرد: زمان در نظر گرفته‌شده مشخص نیست. پرونده این مجری در کمیته انضباطی مجریان صداوسیما مطرح شده تا بررسی شود و پس از بررسی موضوع مشخص می‌شود که تا چه زمان ممنوع‌التصویر خواهد بود.




ابراز ندامت مجری پرسپولیسی از شادی غیراخلاقی

به گزارش هنرنیوز؛ ویدیویی از "علی ضیا" مجری پرسپولیسی بعد از گل دقیقه ۹۵ پرسپولیس در شهرآورد اخیر در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که این مجری با جمعی از دوستان و هوادران تیم به خوشحالی و شادی غیراخلاقی می‌پردازند.


این موضوع با واکنش های زیادی رو به رو شد. انتقادات از علی ضیا تا بدانجا پیش رفت که امیرحسین مقصودلو خواننده که بیشتر با نام امیر تتلو شناخته می‌شود، از کاربران فعال شبکه‌های اجتماعی است و آن گونه که خود می‌گوید درباره همه چیز اظهار نظر می‌کند. او این‌بار درباره خبر توهین مجری صدا و سیما به مربی استقلال در اینستاگرام نوشت : «اینجانب از اونجایى که یه ایرانیم و راجع به همه چیز کشورم نظر میدم اینبار نیز نظر خود را اعلام می‌کنم.



به نظرم این دوستان بسیار ... تشریف دارن و جلو ٤ تا دختر جو گرفتشون، کاملا مشخصه و هم آبروى پرسپولیسیارو بردن و هم آبروى هنرمندارو و باید از آقاى مظلومى معذرت خواهى کنن. آقاى مظلومى از مربیان خوب ما هستند و واقعا زحمت کشیدن واسه استقلال و همین عدد چهار استقلالیا حاصل زحمات ایشون هست.




جدا از این مسائل ایشون بزرگتر هستن وبه عنوان مربیه یه تیم بزرگ باید احترامشون حفظ بشه. وقتى هنرمندامون انقدر بى ادب هستن و با بزرگتر و مربیه تیم اینجورى رفتار میکنن از اون جوونایى که تو استادیوم هستن واقعا توقع فحش دادن میره. خجالت آوره.»

پس از انتشار این ویدئو و واکنش‌ها نسبت به آن، علی ضیا با انتشار ویدئویی از هواداران استقلال عذرخواهی کرده بود.


البته مجری تلویزیون بعد از حاشیه‌ی پیش آمده، متنی را در اینستاگرام خود منتشر و در آن اعلام کرده بود که این متن را با همه‌ی قلبش نوشته است.

این متن به شرح زیر است:

«سلام. امیدوارم حالتون خوب باشه. تا حالا توی هیچ موضوعی و به هیچ کسی و هیچ وقت من بی‌ادبی نکردم. اتفاقی که توی بازی افتاد از هیجان زیاد بود و البته کار اشتباهی هم بود. با آقای مظلومی حرف می‌زنم و امروز می‌بینمشون و تمام تلاشم رو می‌کنم از دلشون دربیارم و از همه طرفدارهای تیم استقلال هم خیلی معذرت می‌خواهم که ناراحتشون کردم و بهشون می‌گم که تا چند روز پیش اصلا چنین شعاری رو نشنیده بودم و بلد نبودم و من هم شروع نکردم و از بددلی هم نگفتم. فقط می‌خواهم منو ببخشید چون برام محترم هستید و ممنونم از مهربونی و بزرگواریتون.»

از سویی  علی ضیاء شامگاه سه‌شنبه با وساطت حبیب کاشانی به هتل المپیک، محل اقامت آبی‌پوشان رفت و رسما از پرویز مظلومی عذرخواهی کرد. او در تمرین استقلال حاضر و پس از آشتی‌کنان با پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال با آبی‌ها خوش و بش کرد.

ضیا که با یک دسته‌گل آبی به سمت سرمربی استقلال رفته بود ضمن عذرخواهی از مظلومی به او گفت که تحت تاثیر جو قرار گرفته بوده و قصدش بی‌احترامی نبوده است. مظلومی هم با پذیرفتن عذرخواهی وی گفت که می‌داند او جوان است و از حق خود در این زمینه گذشت کرده است.

او اکنون پس از انتشار خبر ممنوع التصویری اش عکسی از خودش را در کنار پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال منتشر کرد.




این مجری تلویزیونی در کنار عکس دیدارش با مظلومی این بیت حافظ را هم به اشتراک گذاشته است: «درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد / نهال دشمنی برکن که رنج بی‌شمار آرد»
کد خبر: 84426
Share/Save/Bookmark