آغاز پویش نهال به جای سبزه عید در سفره هفت سین۹۹، در منطقه ۲
آغاز پویش نهال به جای سبزه عید در سفره هفت سین۹۹، در منطقه ۲
علی طهماسبی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ از آغاز پویش نهال به جای سبزه عید در سفره هفت سین نوروز ۹۹،در منطقه ۲خبر داد.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۳۱
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲،علی طهماسبی مدیر روابط عمومی منطقه با اعلام این خبر، ضمن دعوت از همه شهروندان برای پیوستن به این پویش گفت: جلوگیری از هدر رفت هزاران کیلو غلات و حبوبات،به ویژه گندم و اسراف مقدار زیادی آب برای به ثمر رساندن این سبزه ها که در نهایت پس از ۱۳روز در طبیعت رها شده و باعث آلودگی محیط زیست می شوند از جمله اهداف این پویش است.

طهماسبی با بیان اینکه،کاشت نهال های کوچک زیبا علاوه بر حفظ سلامت محیط زیست،سلامت و نشاط همه مردم را به دنبال دارد افزود: اگر هر خانواده ایرانی کاشت یک نهال کوچک را جایگزین کاشت سبزه عید نماید در کنار رونق بخشیدن به سفره هفت سین،علاوه بر جلوگیری از هدر رفت مواد غذایی باارزش و با کاشتن این نهال ها در روز ۱۳فروردین در طبیعت، می تواند به ایجاد و توسعه محیط زیستی پایدار کمک کند.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ از اختصاص فضایی ویژه کاشت این نهال ها در روز طبیعت،در منطقه ۲خبر داد و خاطر نشان کرد: شهرداری منطقه ۲ فضای ویژه ای برای کاشت نهال های سفره هفت سین شهروندان در یکی از بوستانهای این منطقه در نظر گرفته است که به زودی آدرس این محل را به اطلاع شهروندان خواهیم رساند.
کد خبر: 97981
Share/Save/Bookmark