کارگاه عکاسی مستند و طبیعت در کردستان برگزار می‌شود
به همت پایگاه عکس چیلیک
کارگاه عکاسی مستند و طبیعت در کردستان برگزار می‌شود
دفتر پایگاه عکس چیلیک در برنامه‌های آموزشی عکاسی بهارانه سال جدید از برگزاری کارگاه‌های عکاسی در موقعیت‌ خارج از تهران خبر داد.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۸

به گزارش هنرنیوز، مسئول برگزاری کارگاه‌های عکاسی این رسانه، شرکت در محیط‌های عکاسی گروهی را فضایی مناسب برای تعریفی شایسته از اصول عکاسی جمعی و احترام به موضوع دانست و از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی سال جدید در استان کردستان خبر داد.
روستاهای استان کردستان با وجود برخورداری از نشانه‌هایی سرشار از زندگی ایرانی، اسلامی، موقعیتی ویژه در نمود اصالت‌های عکاسی مستند را دارا است و «پایگاه عکس چیلیک» قصد دارد در هفتادویکمین برنامۀ کارگاه آموزشی - عکاسی این مرکز، در ضمن هماهنگی‌های انجام گرفته، امکان عکاسی از چندین روستای شاخص در سطح منطقه اورامانات را برای علاقه‌مندان و عکاسان فراهم آورد.
کارگاه‌های عکاسی رسانه «پایگاه عکس چیلیک» در قالب تور عکاسی، محیطی مناسب برای پرداختن به موضوع‌های اصیل عکاسی است تا عکاسان علاقه‌مند و جوان، پس از تولید فایل، در محیطی عمومی آموزشی از امکان ارایه و نمایش، نقد، تحلیل، ارزیابی و بررسی آثارشان برخوردار شوند.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از شرایط حضور در سلسله کارگاه‌های عکاسی یاد شده، به نشانی «پایگاه عکس چیلیک» (Chiilick.com) مراجعه و یا با شماره‌های ۸۸۳۴۸۸۲۴ و یا ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ در تماس باشند.

کد خبر: 80051
Share/Save/Bookmark