منتظر پروانه ساخت فیلم جدیدم هستم /  استفاده از جلوه های ویژه کامپیوتری در انواع مختلف
یعقوب غفاری در گفتگو با هنرنیوز:
منتظر پروانه ساخت فیلم جدیدم هستم / استفاده از جلوه های ویژه کامپیوتری در انواع مختلف
کارگردان فیلم سینمایی «راه دوم» در دومین اثر سینمایی خود به دنبال «ماموریت غیرممکن» است تا از این طریق مانع فرار مغزها شود!
 
تاريخ : چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۴
یعقوب غفاری کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار هنرنیوز از جدیدترین اثر سینمایی خود به نام «ماموریت غیرممکن» خبر داد و گفت: مدتی است در انتظار دریافت پروانه ساخت برای فیلم سینمایی به نام «ماموریت غیر ممکن» هستم. این درحالی است که اصلاحاتی را شورای محترم پروانه ساخت به این فیلمنامه وارد کرده بود که در حال حاضر مشغول بازنویسی فیلمنامه هستم و امیدوارم بزودی بتوانیم پروانه ساخت این فیلم را دریافت کرده و بلافاصله پیش تولید را شروع کنیم.

این کارگردان جوان که در نخستین اثر سینمایی خود به نام «پایان دوم» نشان داد سینما را به مدد فعالیت های زیادی که در کسوت های مختلفی همچون دستیاراول کارگردان ، مدیربرنامه ریزی ، مشاور کارگردان ، تدوین ، منشی صحنه و همچنین کارگردانی تله فیلم ، به خوبی می شناسد این بار در دومین اثر سینمایی خود به سراغ فرار مغز ها و تولید ملی رفته است و در این مورد می گوید: فیلم «ماموریت غیرممکن» کاملا با سرمایه بخش خصوصی ساخته خواهد شد و در این فیلم از جلوه های ویژه کامپیوتری در انواع مختلف بهره خواهم گرفت.

به گفته غفاری ، فیلمنامه « ماموریت غیرممکن » توسط اباریس تنظیفی نوشته شده اما توسط وی بازنویسی شده است.

کارگردان تله فیلم های لبه پرتگاه ، ماجراهای شیطونک و سریال ماجراهای چنگول و منگول با بیان اینکه تهیه کنندگی فیلم سینمایی « ماموریت غیرممکن » برعهده محمود غلامی است با اشاره به داستان این فیلم افزود: داستان این فیلم در مورد ماموری کارکشته و خبره ای است که از خارج از کشور ماموریت یافته تا فرمول اختراعی مهم را از دانشمند ایرانی سرقت کرده و برای تولید به خارج از کشور ببرد.

کد خبر: 95325
Share/Save/Bookmark