جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها
جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها
نگاهی به آمار فروش فیلمها در هفته‌های سپری شده نشان می‌دهد میزان فروش و استقبال مخاطبان از سینماها نسبت به ماه‌های گذشته و حتی همین بازه زمانی در سال‌های قبل کاهش داشته است، تا جایی که در بین حدود 15 فیلمی که از نیمه آبان ماه روی پرده رفته‌اند تا امروز تعداد اندکی از آنها توانستند به فروشی بیش از 500 میلیون تومان برسند.
 
تاريخ : پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۷
به گزارش هنرنیوز ، آمار فروش فیلم‌های سینمایی تا چهارم دی ماه بر اساس اطلاعات موجود در سامانه فروش سینمای ایران به این شرح است:

فیلم سینمایی «آشفته‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی که از 27 آذرماه اکران خود را در سینماها آغاز کرده تا امروز با داشتن بیش از 12هزار مخاطب و نمایش در 49 سینما نزدیک به 172 میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم «مشت آخر» ساخته مهدی فخیم زاده با در اختیار داشتن 35 سالن سینمایی و پس از یک هفته اکران تا امروز بیش از 78 میلیون تومان فروش داشته و 6هزار نفر پای تماشای آن نشسته‌اند.

فیلم سینمایی «23 نفر» به کارگردانی مهدی جعفری با داشتن 41 هزار مخاطب و نمایش در 74 سالن سینمایی در کشور پس از گذشت دو هفته اکران 457 میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم «جان‌دار» ساخته حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری که از 20 اذرماه روی پرده سینماها رفته است تا امروز با نمایش در 100 سالن سینمایی یک و نیم میلیارد تومان فروش داشته و 108 هزار نفر مخاطب به سینما جذب کرده است.

فیلم سینمایی «خداحافظ دختر شیرازی» به کارگردانی افشین هاشمی که از نیمه آذرماه اکران خود را اغاز کرد واکنون 54 سالن سینمایی دراختیار دارد، با 22 هزار مخاطب، 287 میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم «لیلاج» ساخته داریوش یاری که از 6 آذرماه با محدودیت سنی +12 سال روی پرده سینماها رفته، با هشت هزار مخاطب 93 میلیون تومان فروش داشته است. این اثر در 46 سینما به نمایش در آمده است.

فیلم اکشن «معکوس» پولاد کیمیایی که از هفته اول آدر ماه نمایش خود را آغاز کرد، با در اختیار داشتن 64 سالن سینمایی و جذب 12 هزار تماشاچی به سینما، در مجموع 147 میلیون تومان فروش داشته است.

انیمیشن بلند سینمایی«آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر با محدودیت سنی بالای 12 سال، پس از حدود یک ماه اکران و نمایش در 48 سالن سینمایی و بیش از 28 هزار مخاطب، 380 میلیون تومان فروش داشته است.

انیمشین «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی، فیلم تخیلی «تورنادو» سید جواد هاشمی و فیلم نوجوان «منطقه پرواز ممنوع» ساخته امیر داسارگر که نمایش خود را از نیمه آبان ماه در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده اند، به ترتیب دو میلیارد و 500 میلیون تومان، 688 میلیون تومان وبیش از چهار میلیاردتومان فروش داشته‌اند.

فیلم «سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضا هنرمند که اکرانش را از نیمه آبان ماه در سینماها آغاز کرد با جذب 58 هزار مخاطب و نمایش در 87سینما 738 میلیون تومان فروش داشته است.

دو فیلم کمدی «چشم و گوش بسته» ساخته فرزاد موتمن و «مطرب» مصطفی کیایی پس از بیش از یک ماه و نیم اکران به ترتیب هشت میلیارد و 717 میلیون تومان و 28 میلیارد تومان فروش داشته‌اند و به این ترتیب «مطرب» بیشترین میزان فروش را در بین آثار اکران شده از ابتدای سال 98 کسب کرده است.

دو فیلم سینمایی «زیر نظر» مجید صالحی در ژانر کمدی و با محدودیت سنی + 15 سال و «سونامی» میلاد صدرعاملی با موضوعی اجتماعی از امروز چهارم دی ماه اکران خود را در سینماها آغاز کرده‌اند.

ایسنا
کد خبر: 97819
Share/Save/Bookmark