بیش از ۴۶۰ ناشر دانشگاهی در بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب حضور خواهند داشت
گفتگوی هنرنیوز با عضو هیأت مدیره ناشران دانشگاهی؛
بیش از ۴۶۰ ناشر دانشگاهی در بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب حضور خواهند داشت
محسن ارجمند عضو هیأت مدیره ناشران دانشگاهی گفت: حدود ۴۶۰ ناشر دانشگاهی برای حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران ثبت نام کرده اند.
 
تاريخ : سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۳

ارجمند در گفتگو با خبرنگار گروه کتاب و ادبیات هنرنیوز در پاسخ به این پرسش که «انجمن ناشران دانشگاهی» برای بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران چه برنامه هایی را تدارک دیده است؟» اظهار داشت: انجمن ناشران دانشگاهی از حدود پنج شش ماه پیش برای بیست و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران آغاز به کار نموده است که به دلیل حجم زیاد برنامه های انجمن در این دوره، این فعالیت ها باید به صورت فشرده انجام می شد و همکاران ما درگیر تدارک برنامه های خاص این دوره هستند.
در ایام نمایشگاه قرار است یک خبرنامه ویژه ناشران دانشگاهی برای اطلاع سانی دقیق و به روز فعالیت های این انجمن در آن ایام منتشر شود

وی با بیان این مطلب ضمن اشاره به اهم فعالیت های انجمن ناشران دانشگاهی افزود: در واقع این انجمن، فعالیت‌های خود را از مهر ماه سال گذشته برای نمایشگاه های داخلی استارت زده و با کتاب‌خانه‌ها و مراکز دانشگاهی مکاتبه نموده و کلیه برنامه ها به آنها و ناشران دانشگاهی اعلام نموده و از آنها ثبت نام به عمل آورده است.
عضو هیأت مدیره ناشران دانشگاهی تصریح نمود: حدود ۴۶۰ ناشر دانشگاهی برای حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران ثبت نام کرده اند.
وی افزود: فرم حضور ناشران دانشگاهی پس از اخذ مشخصات و شناسنامه فعالیت جمع آوری شد و متراژغرفه ها برای هرکدام مشخص و غرفه چینی‌ها انجام شده است.
ارجمند ضمن اشاره به فضای اختصاص یلفته به ناشران داشگاهی گفت: امسال فضای ناشران دانشگاهی مشابه سال گذشته است و حدود چهارده سالن به ناشران دانشگاهی اختصاص یافته است.
وی در خاتمه از انتشار خبرنامه در ایام بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و تاکید کرد: در ایام نمایشگاه قرار است یک خبرنامه ویژه ناشران دانشگاهی برای اطلاع سانی دقیق و به روز فعالیت های این انجمن در آن ایام منتشر شود.

کد خبر: 39534
Share/Save/Bookmark