راه‌اندازی «رادیو انتخابات» برای ارتقای مشارکت سیاسی مردم
معاون صدای رسانه ملی مطرح کرد؛
راه‌اندازی «رادیو انتخابات» برای ارتقای مشارکت سیاسی مردم
حمید شاه‌آبادی از نقش رادیو انتخابات در ارتقای مشارکت سیاسی مردم سخن گفت.
 
تاريخ : يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۶
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، رادیو انتخابات طی مراسمی با شعار «رادیو انتخابات، صدای جمهور، طنین همدلی، حضور و حماسه»، در تاریخ ۲۶ بهمن ۹۸ با حضور حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور، مدیران شبکه‌های رادیویی و جمعی از مدیران ستادی و کارکنان معاونت صدا در استودیو شماره هشت رادیو، راه اندازی شد.

شاه آبادی با تاکید بر نقش رسانه در ارتقای فرهنگ مشارکت سیاسی در جامعه، یادآور شد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری و برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب، بیش از پیش به مشارکت حداکثری مردم در انتخاب اصلح و تلاش در جهت ترسیم آینده نظام جمهوری اسلامی ایران، نیازمندیم.

وی یادآور شد: از مهم‌ترین مؤلفه‌ها و نقاط قدرتمند جمهوری اسلامی ایران، حضور مردم در فراز و فرودهای این انقلاب و مشارکت همدلانه و میلیونی آنها در مسیر پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

شاه آبادی با اشاره به حضور حداکثری مردم ایران در بزنگاه‌های تاریخی، اظهار کرد: رویدادهای ملی، مانند بیست و دوم بهمن‌ یا حماسه‌هایی که بُعد بین‌المللی به خود گرفته است، مانند روز جهانی قدس، تنها بخشی از حضور میلیونی مردم ایران برای پاسداشت آرمان‌های انقلاب، همراهی با حاکمیت و تایید اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است که مردم در بهمن ۵۷، نهال آن را در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی با شکوه حماسه و خون خود، کاشتند و آبیاری کردند.

معاون صدای رسانه ملی، یکی از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مراجعه به آرای عمومی، مشارکت و نقش مردم در شکل‌گیری آرمان‌ها و حرکت نظام به سمت اهداف متعالی دانست و یادآور شد: شاید در کشورهای دیگر مناسبات اجتماعی و سیاسی‌ با حضور مردم هماهنگ شود. اما در آن کشورها با تمام ادعای دموکراسی، شاهد شکل‌گیری و جهت‌دهی حرکت مردم برای مشارکت‌ در امور اجتماعی و سیاسی هستیم.

شاه‌آبادی در پایان تصریح کرد: فرهنگ و رسانه در این میان وظایف مهمی دارند و نقش رسانه ارائه الگو و ترسیم نقشه راه ، جهت قدم گذاشتن در مسیر انتخاب و ادای تکلیف دینی آحاد مردم و حضور در انتخابات است.
کد خبر: 97954
Share/Save/Bookmark