ثبت نام چهارمین دوره مسابقات قرآني سراج در منطقه 9
ثبت نام چهارمین دوره مسابقات قرآني سراج در منطقه 9
چهارمین دوره مسابقات قرانی سراج ویژه محلات شهر تهران در رشته هاي حفظ، قرائت تحقيق وترتيل ،در دو سطح مبتدی و پیشرفته با هدف اشاعه فرهنگ دینی ، تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در مراکز فرهنگی هنری ، خانه های قران و عترت سراهای محلات، مساجد و پایگاه های بسیج منطقه 9 برگزار مي شود.
 
تاريخ : سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
به گزارش هنرنیوز ، چهارمین دوره مسابقات قرانی سراج ویژه محلات شهر تهران در رشته هاي حفظ، قرائت تحقيق وترتيل ،در دو سطح مبتدی و پیشرفته با هدف اشاعه فرهنگ دینی ، تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در مراکز فرهنگی هنری ، خانه های قران و عترت سراهای محلات، مساجد و پایگاه های بسیج منطقه 9 برگزار مي شود.

گفتنی است: این برنامه برای قرآن آموزان خواهر و برادر جلسات، مؤسسات و کلاس‌های آموزشی قرآن شهر تهران دررشته های قرائت تحقيق وترتيل در سه گروه سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال و همچنین در رشته حفظ، کودکان 4 تا 6 سال و دوره اول تا سوم ابتدایی برگزار می شود

شایان ذکر است: توجه به برگزاری جلسات سنتی قرآن کریم به عنوان خاستگاه بی‌نظیر تربیت قاریان و حافظان قرآن، از جمله وظایف سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی است، بنابراین شهرداری تهران بر مبنای همین فرض حمایت‌های خود را در قالب‌های مختلف نسبت به برگزاری جلسات خانگی قرآنی ارائه می‌کند.

تحقق آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه و ترویج قرائت، حفظ، تفسیر، تدبر، فهم و عمل به معارف و دستوران قرآن کریم در جامعه اسلامی، زمینه‌سازی انس و الفت شهروندان با قرآن کریم و گسترش مفاهیم، آموزش‌ها و پژوهش‌های قرآن و عترت از جمله اهداف طرح قرآنی سراج است.

ثبت نام چهارمین دوره مسابقات قرآنی سراج تا 29 دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات می‌توانند به نزدیک‌ترین مراکز فرهنگی هنری ، خانه های قران و عترت ، مساجد و پایگاه های بسیج منطقه 9 مراجعه کنند. و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66688553 فرهنگسرای رویش تماس بگیرند.
کد خبر: 93750
Share/Save/Bookmark