برگزاری جشن دو سالگی انجمن ادبی ونداد همدان
فرهاد وفایی مدیر مسئول انجمن ادبی هنری ونداد همدان خبر داد:
برگزاری جشن دو سالگی انجمن ادبی ونداد همدان
جشن دومین سالگرد انجمن ادبی ونداد همدان ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه در شهر کتاب همدان برگزار می شود.
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۰
فرهاد وفایی مدیر مسئول انجمن ادبی هنری ونداد همدان در مورد این انجمن ادبی گفت: انجمن ونداد به عنوان یک انجمن مستقل ادبی از ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ با تفکر ایجاد فضای ادبی فعال و همراه با جریان شعری کشور، همکاری رامین زارعی و مساعدت مجموعه ی شهر کتاب همدان شروع به کار کرد و تاکنون ۴۴ جلسه ی ادبی با حضور شاعران مطرح کشوری و استانی و همکاری با انجمن های استان برگزار کرده است.
وی ادامه داد: جریان ونداد در همدان در حالی ۱۶ مرداد امسال جشن دوسالگی تاسیس خود را برگزار می کند که به عنوان جریان پیشتاز محرکی کاملا محسوس و قابل ردیابی بر شروع فعالیت انجمن های هنری دیگر استان و دینامیک شدن جریان هنری و ادبی متوقف شده در بازه ی زمانی قبل از خودش گردید. امروز ما در کنار ونداد شاهد فعالیت بسیار خوب و پویای انجمن های عکس ، موسیقی ، ترانه و ... در فضای هنری استان هستیم که عموم جمعیت استان را با حضور در جلسات مختلف به جریان هنری و فرهیختگی نزدیک و نزدیک تر کرده و‌ روح‌تازه ای به بدنه ی هنر استان دمیده اند.
این شاعر در مورد روند جلسات ونداد همدان اظهار کرد: تا کنون ۴۴ جلسه ی ادبی با حضور بزرگانی چون احمد‌ پوری، هرمز علیپور، علیرضا راهب، دکتر علی محمدی، پروفسور اذکایی، بهزاد زرین پور و دیگر شاعران صاحب سبک و خوب کشوری و تقریبا تمامی شاعران شاخص استان برگزار کرده است. ما در جشن یک سالگی ونداد به خودمان قول دادیم همکاری با سایر انجمن ها و رشته های هنری در برنامه های آتی ونداد همدان قرار گیرد که کاملا در این هدف موفق بودیم و به نوعی ونداد با توجه به استقبال و لطف مخاطبین خود به ویترینی برای دیگر انجمن های فعال استان تبدیل و از پتانسیل های مختلف هنری در برنامه های سال ۹۷ استفاده کردیم که در جشن دو سالگی آیتمی ویژه برای این انجمن ها و فعالیت های آنها در نظر گرفته شده است.
وفایی در مورد برنامه های آتی ونداد بیان کرد: حضور و استقبال مخاطبین، مسئولیت های ما و انتظارات از ونداد همدان را سنگین تر و بیشتر از گذشته می کند؛ در سال آینده قصد برگزاری کارگاه های حرفه ای ادبیات در ورک شاپ‌های کوتاه مدت، با حضور شاعران‌خوب کشور و ‌استان را داریم و بر بحث و آموزش پیرامون تئوری و دانش ادبی خواهیم پرداخت.
وی در پایان خاطر نشان کرد: چهارشنبه ۱۶ مرداد ماه ۱۳۹۸ ونداد همدان جشن دو سالگی خود را با حضور بهزاد زرین پور و علیرضا راهب از شاعران مطرح کشور و میزبانی انجمن ادبی سخن از کرمانشاه برگزار می کند که آیتم های ویژه ای برای این برنامه در نظر گرفته ایم.
وی در ادامه اظهار کرد: امیدوارم فضای اجرایی و هنری استان به سمتی برود که انجمن ونداد مورد اعتماد و اطمینان مسئولین قرار گیرد تا با انرژی بیشتری به فعالیت و ایده های بزرگی که در اتاق فکر ونداد مطرح است بپردازیم‌.
کد خبر: 97530
Share/Save/Bookmark