وضعیت سینماها رو به بهبود است/طرح‌های تشویقی و تمهیداتی برای صاحبان آثار در اکران نوروزی ۱۴۰۰ در نظر گرفتیم
سخنگوی شورای صنفی نمایش:
وضعیت سینماها رو به بهبود است/طرح‌های تشویقی و تمهیداتی برای صاحبان آثار در اکران نوروزی ۱۴۰۰ در نظر گرفتیم
 
تاريخ : سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۰
سخنگوی شورای صنفی نمایش کفت: خوشبختانه تمامی پروتلکهای بهداشتی در سالنهای سینما رعایت می‌شوند و تاکنون گزارشی مبنی بر ابتلا به کرونا از سینماها ارسال نشده است.

به گزارش هنرنیوز، مرتضی شایسته در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین وضعیت فعالیت سینماها با وجود هشدارهای موجود پیرامون موج تازه کرونا گفت: خوشبختانه تمامی پروتلکهای بهداشتی در سالنهای سینما رعایت می‌شوند و تاکنون گزارشی مبنی بر ابتلا به کرونا از سینماها ارسال نشده است.
وی در همین راستا ادامه داد: فعالیت سینماها زیر نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت می گیرد، این ستاد تاکنون هیچ اطلاعیه و یا ابلاغیه‌ای درباره تغییر در ادامه فعالیت سینماها به شورای صنفی داده نشده است، بر همین اساس خبری از تعطیلی سینماها و یا محدودیت‌های تازه نیست.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در همین رابطه تصریح کرد: سالن‌های سینمایی سراسر کشور همچون شرایط قبل به فعالیت خود ادامه می‌دهند، امیدوارم که این مسیر همچنان ادامه پیدا کرده و سینماها به فعالیت خود ادامه دهند.

وی درباره ارائه آیین نامه تازه شورای صنفی نمایش تاکید کرد: آیین‌نامه شورای صنفی نمایش برای سال ۱۴۰۰ تصویب و برای تایید نهایی به حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی ارسال شد.


این فعال عرصه سینما درباره اکران نوروزی سال آتی تصریح کرد: خوشخبتانه وضعیت سینماها رو به بهبود است و طی تصمیم شورای صنفی نمایش هفته آینده صاحبان فیلم‌هایی که آمادگی نمایش در اکران نوروزی دارند، این موضوع را به ما اعلام کنند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه تمهیدات را برای صاحبان آثار در نظر گرفتیم و امیدواریم آن‌ها هم بپذیرند ما برای این منظور طرح‌های تشویقی هم داریم مثلاً قرار است اکران آن‌ها تضمین و درصدی از بلیت این آثار خریداری شود.
کد خبر: 98430
Share/Save/Bookmark