مهوش وقاری: باندبازی در سینما باعث کم‌کاری‌ام شده
مهوش وقاری: باندبازی در سینما باعث کم‌کاری‌ام شده
 
منبع : میزان
تاريخ : سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۵

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: به نظر من وجود باندبازی های فراوان باعث کم کاری من و امثال من در عرصه سینما شده است.

مهوش وقاری بازیگر تلویزیون و سینما دلیل کم کاری خود را باند بازی در عرصه سینما و تلویزیون دانست و گفت: متاسفانه چند وقتی است که کم کار شده ام و همان طور که سایر دوستان هم بارها گفته اند به نظر من هم وجود باند بازی های فراوان باعث این کم کاری است.


وی ادامه داد: اگر از دست اندرکاران بپرسید این باند بازی ها را تکذیب می کنند اما نمی دانم اگر باند بازی نیست چه چیز باعث شده من و امثال من اینقدر کم کار شویم. ادعایی ندارم اما منی که یک عمر این کار انجام داده ام و حرفه ام این بوده است چرا باید بیکار باشم.

وقاری در قبال بودجه های اختصاصی برای برخی فیلم ها بیان کرد: شنیده ام که برای ساخت برخی فیلم ها هزینه های میلیاردی می شود، در صورتی یا در نیمه های راه متوقف می شوند یا پس از ساخت هیچ ماحصلی ندارند. پیشنهاد می کنم به جای تخصیص بودجه های هنفگت برای یک اثر، مبلغ آن را برای تولید چندین اثر کم خرجتر و تاثیر گذار تر اختصاص دهند. این اتفاق باعث می شود افراد بسیار بیشتری سر کار بروند.

وی در ادامه افزود: الان بسیاری از کارگردان ها و تهیه کننده ها دنبال اسپانسر برای مبالغ پایین هستند اما برخی به راحتی به خرج کردن می پردازند و بودجه را صرف آثاری می کنند که گاهاً بی نتیجه است.

وقاری درباره آثار پیشنهادی به وی خاطرنشان کرد: متاسفانه به من زنگ می زنند و فیلمنامه را می فرستند و فقط در حد یک سکانس به من نقش می سپارند. سکانسی هیچ رنگی هم در داستان فیلم ندارد. گاهی بازی در تک سکانس برای هنرمندانی که خودشان نامی دارند افتخار است اما متاسفانه میبینم که بازیگرانی در حال حاضر نقش های اصلی را بر عهده گرفته اند که اصلاً با سینما و تلویزیون آشنا نیستند و دو روز هم نیست به سینما آمده اند. در حال حاضر برای یک نقش بسیار بسیار کوچک در فیلم "نهنگ عنبر ۲" حضور دارم. آقای مقدم از همان اشخاصی است که اگر بگوید فقط از جلوی دوربین رد شوم هم کار را می پذیرم.
کد خبر: 92490
Share/Save/Bookmark