«هیات اسلامی هنرمندان» جنایت رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کرد
با صدور بیانیه ای؛
«هیات اسلامی هنرمندان» جنایت رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کرد
هیات اسلامی هنرمندان با صدور بیانیه ای جنایت رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کرد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۷
به گزارش هنرنیوز، در متن این بیانیه آمده است:

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
جنایت هولناک رژیم غاصب اسراییل با همراهی آمریکای جنایتکار در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه ، و بخاک و خون کشیدن صدها زن و کودک و بیمار و کادر درمانی آن ، یکی از تاریکترین حوادث معاصر بشری شد. این خوی ددمنشی و درندگی رژیم اشغالگر قدس پدیده ی جدیدی نیست بلکه امروز این جنایت و نسل کشی در مقابل دیدگان همگان آشکار شده است.
هیات اسلامی هنرمندان به نمایندگی از همه انسانهای آزادی‌خواه و همه هنرمندان متعهد و آزاده این اقدام ددمنشانه را محکوم کرده و در انتظار انتقام سخت جبهه مقاومت از حامیان و عاملان این جنایت است. امیدواریم خون شهدای مظلوم و بی دفاعی که برای در امان ماندن در این بیمارستان پناه گرفته بودند و اینک جسم بی‌جان آنان غرق در خون بر زمین افتاده است به زودی زود اسباب نابودی کامل رژیم غاصب اسراییل را مهیا نماید و همان طور که امام راحل فرمودند این جرثومه فساد و این غده سرطانی لوث وجودش از روی زمین خاکی محو گردد تا مردم منطقه در آرامش و صلح به زندگی شرافتمندانه خود بپردازند.
هیات اسلامی هنرمندان از همه آحاد هنرمندان دردمند و آزادی‌خواه دعوت می نماید این سبوعیت و درندگی صهیونیستها را در آثار هنری خود ماندگار کنند تا دستگاه رسانه ای و تبلیغاتی صهیونیسم نتواند مثل گذشته تاریخ را وارونه روایت کند و حقایق را تحریف نماید.
کد خبر: 99240
Share/Save/Bookmark