اکران فیلم ایرانی «گلوگاه» مورد استقبال قرارگرفت
در جشنواره سینمایی توکیو؛
اکران فیلم ایرانی «گلوگاه» مورد استقبال قرارگرفت
فیلم سینمایی «گلوگاه» به کارگردانی «ابراهیم معیری» در بیست وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم توکیو با استقبال مخاطبان روبرو شده است.
 
تاريخ : شنبه ۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۸

به گزارش هنرنیوز؛ این اثر سینمایی در بخش مسابقه آثار آسیا جشنواره فیلم توکیو حضور دارد و تاکنون دو جلسه نقد و بررسی برای آن برگزار شده و در این جلسات درباره جامعه کارگری ایران و در عین حال جغرافیای ایران اسلامی بحث و گفت وگو شده است.
همچنین مخاطبان در این جشنواره سینمایی از فیلم «گلوگاه» استقبال خوبی به عمل آورده و این اثر در سه بار نمایش عمومی رضایت مخاطبان را جلب کرده است.
جشنواره فیلم توکیو یکی از جشنواره های سینمایی با رویکرد محیط زیست است و فیلم ˈگلوگاهˈ نیز به خاطر پرداختن به موضوع محیط زیست و جغرافیای ایران در این رویداد حضور دارد.
این جشنواره از ۲۰ مهر ماه تا هفتم آبان ماه در شهر توکیوی ژاپن در حال برگزاریست.
سیداحمد میرعلایی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، جعفر گودرزی مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی و وحید اسفندیاری از مسوولان سینمایی کشور در نشست های خبری فیلم «گلوگاه» در جشنواره فیلم توکیو بوده اند.
در این بخش از جشنواره فیلم توکیو که از شش سال پیش آغاز شده، ضمن تاکید بر نمایش طیفی گسترده از فیلم های آسیا و خاورمیانه، بمنظور کمک به توسعه سینمای آسیا، جایزه ای ۱۰ هزار دلاری به فیلم برگزیده اهدا می شود.
فیلم «گلوگاه» داستان مردمی است که هیچ گاه آنها را ندیده ایم و همیشه در جاده ها از کنارشان به سادگی عبور کرده ایم و این عبوری است از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب ... .
هادی دیباجی، لادن مستوفی، سیامک اطلسی و میرصلاح موسوی از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.

کد خبر: 48634
Share/Save/Bookmark