دوبله ۷۰ هزار دقیقه کار در سیما/ ساخت سردیس‌ها ادامه دارد
مهرداد عظیمی خبر داد؛
دوبله ۷۰ هزار دقیقه کار در سیما/ ساخت سردیس‌ها ادامه دارد
مهرداد عظیمی مدیر مرکز تولید و فنی سیما از دوبله ۷۰ هزار دقیقه کار در اداره مرکز تولید سیما انجام شده و روی آنتن می رود.
 
تاريخ : چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۷
به گزارش هنرنیوز ، مهرداد عظیمی مدیر مرکز تولید و فنی سیما در نشستی در حاشیه بازدید از شهرک تلویزیونی و سینمایی ایران برگزار شد، گفت: امروز سردیس چند تن از بزرگان عرصه هنر رونمایی شد و قرار است مفاخر سایر حوزه های هنر در سینما و تلویزیون نیز در اینجا رونمایی شود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های مرکز تولید و فنی سیما عنوان کرد: این مرکز از ۲ اداره کل فنی و تولید تشکیل شده است که تابستان امسال فعالیت های جدیدی را شروع کردند.

عظیمی با اشاره به فعالیت های اداره فنی توضیح داد: واحد رپورتاژ اداره فنی ۱۴ واحد سیار دارد که پنج واحد به صورت اچ دی و ۹ واحد به صورت اس دی به انعکاس رویدادهایی از جمله لیگ برتر فوتبال و دیگر مناسبت ها می پردازند. ویژه برنامه های مناسبتی ایام محرم و صفر نیز بر عهده واحد رپورتاژ است و همچنین ۲ واحد اچ دی جدید نیز به مرکز اضافه خواهد شد. اداره کل تولید، حمایت و پشتیبانی کارهای تولیدی را برعهده دارد که برنامه هایی از جمله «عصر جدید»، «ستاره ساز»، «فرمول یک» از جمله آنها هستند.

وی اضافه کرد: بعد از طی مراحل اداری، برخی از کارهای نمایشی که سفارش شبکه های مختلف است، ضبط و تولید می شود و اکنون سریال «جشن سربرون» و «حکایت های کمال» در این پروسه در دست تولید هستند.

وی در پایان از دوبله سریال های مختلف گفت و اعلام کرد: دوبله ۱۲ مجموعه انیمیشن خارجی، ۷ مجموعه سریال، بیش از ۸۰ مستند علمی، ۳۰ فیلم سینمایی خارجی و در مجموع دوبله ۷۰ هزار دقیقه کار در اداره مرکز تولید سیما انجام شده و روی آنتن می رود.

مهر
کد خبر: 97595
Share/Save/Bookmark