حضور هفت کشور خارجی در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان
حضور هفت کشور خارجی در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان
همدان - ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: آثار ۵۲ نمایش از ۱۳ استان کشور و هفت کشور خارجی برای اجرا در بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان پذیرفته شدند.
 
تاريخ : يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۱
به گزارش هنرنیوز ، احمدرضا احسانی روز شنبه در جلسه اعضای شورای سیاستگذاری بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: از بیست و شش دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در کشور، بیست دوره در همدان برگزار شده که برای این استان افتخار بزروی است.

وی با اشاره به ارسال ۳۰۳ اثر به دبیرخانه جشنواره گفت: این میزان نسب به پارسال ۲۰ درصد رشد دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: برنامه های جشنواره افزون بر مرکز استان در هشت شهرستان اجرا می شود تا کودکان این مناطق از شادی و نشاط این رویداد بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه های جشنواره علاوه بر شبکه های استانی و ملی به صورت تخصصی در شبکه چهار برنامه مجله تئاتر منعکس می شود.

احسانی با اشاره به شعار جشنواره گفت: نمایش هایی که با \" کودک، تئاتر و طبیعت\" بیشترین ارتباط را داشته باشد جایزه ویژه اهدا می شود.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار\"کودک، طبیعت و تئاتر\" به دبیری مجید قناد ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه سال جاری به میزبانی همدان برگزار می شود.

ایسنا
کد خبر: 97685
Share/Save/Bookmark