جشنواره فیلم «پرواز» فراخوان داد
جشنواره فیلم «پرواز» فراخوان داد
فراخوان ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه «پرواز» منتشر شد.
 
تاريخ : پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۴۵
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی رویداد، فراخوان ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه «پرواز» که آذر امسال برگزار می‌شود، منتشر شد.

در بخشی از متن این فراخوان آمده است:

جشنواره بین‌المللی فیلم «پرواز»، رویدادی فرهنگی و غیردولتی برای عرضه برترین فیلم‌های کوتاه در سطح ملی و بین‌المللی با هدف فرهنگ‌سازی در مورد مسائل و توانمندی‌های افراد دارای معلولیت است. با توجه به اینکه ۱۵ درصد از جمعیت جهان به نحوی دچار معلولیت هستند، این رویداد می‌کوشد با بهره‌مندی از دستاوردهای نوین سینماگران باتجربه، حرفه‌ای و جوان در راستای آگاه‌سازی و ارتقای کیفیت زندگی این افراد که بزرگترین اقلیت جهان هستند، راه‌گشا باشد.

ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «پرواز» از ۱۰ تا ۱۷ آذر ۱۴۰۲ برابر با ۱ تا ۸ دسامبر هم‌زمان با روز جهانی آگاهی‌بخشی درباره مسائل معلولیت در تهران برگزار خواهد شد.

در این دوره از جشنواره فیلم‌های داستانی، مستند، تجربی، پویانمایی با حداکثر زمان ۳۰ دقیقه و فیلم‌های ۱۲۰ ثانیه‌ای تولید شده به وسیله تلفن‌همراه که باعث ایجاد تنوع و تکثر موضوع در حوزه مسائل افراد دارای معلولیت می‌شوند، رقابت خواهند کرد. بر این اساس آثاری که با رویکردهای مورد نظر در دوره ششم تولید شده‌اند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهند بود.

علاقه مندان برای آگاهی بیشتر از این فراخوان به سایت این رویداد مراجعه کنند.
کد خبر: 99205
Share/Save/Bookmark