برگزاری نمایشگاهی از آثارصنایع دستی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
به همت معاونت صنایع دستی وهنرهای سنتی کشور صورت گرفت؛
برگزاری نمایشگاهی از آثارصنایع دستی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
در راستای افزایش امکان فروش و توسعه بازارهای موقت صنایع دستی در کشور، نمایشگاهی ازآثارهنرمندان رشته های مختلف از ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار می شود.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۴
به گزارش هنرنیوز؛ این نمایشگاه که از ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشوربرگزارمی شود به همت و تلاش معاونت صنایع دستی کشوردر راستای افزایش امکان فروش و توسعه بازارهای موقت فروش صنایع دستی در کشور است که خود می تواند در توانمندسازی هنرمندان و آشناسازی اقشار مختلف با انواع صنایع دستی در کشور موثر باشد.

به همین منظور هنرمندانی از استان های اصفهان با آثاری در رشته های خاتم کاری، میناکاری، قلمزنی، قلمکار، فیروزه کوبی؛ استان گیلان با حصیربافی، مرواربافی، رشتی دوزی، خراطی و منبت چوب؛ استان آذربایجان شرقی با گلیم های دشت مغان و استان تهران نیز با آثاری از شیشه گری، زیورآلات سنتی و محصولات چرمی در این نمایشگاه حضورفعال دارند.

روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ لازم به ذکر است، نظر به ضرورت انجام پروژه مذکور مقرراست تا پایان سال جاری این روند در سایر ارگان ها، سازمان هاو موسسات دارای ظرفیت در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است، این نمایشگاه صبح روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با آثار هنرمندانی از چند استان کشور آغاز به کار می کند و تا ۲۹ اردیبهشت ماه نیز در همین مکان دایر است.
کد خبر: 91429
Share/Save/Bookmark