آذين: «شايد براي شما هم اتفاق بيفتد» ‌به مرور پخته‌تر و جذاب‌تر شد
 
تاريخ : شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۴۶
يك منتقد گفت: مجموعه تلويزيوني «شايد براي شما هم اتفاق بيفتد»، يك كار پر زحمت با گستره سوژه‌هاي متنوع و گاه كم نظير است كه به مرور پخته‌تر، تصويري‌تر و جذاب‌تر شده است.

به گزارش هنر نیوز ،«جبار آذين» منتقد سينما در گفت‌وگو با فارس در مورد مجموعه تلويزيوني «شايد براي شما هم اتفاق بيفتد» ساخته احمد معظمي، اظهار داشت: بازارگرمي و رقابت مجموعه‌هاي تلويزيوني پرتب و تاب با اسامي آشناي كارگردان‌ها و بازيگران و جلب نگاه و توجه مخاطب به موضوع‌ها و مسائل پشت و روي اين مجموعه‌ها، باعث مهجور ماندن يك كار قابل تامل و ديدني سيما شده است.

وي در ادامه تأكيد كرد: مجموعه‌اي كه به آرامي و در خلوت و سكوت خبري و به دور از حاشيه‌سازي به كار و راه خود ادامه داد تا به جايي رسيد كه با گذشتن شهاب‌ها، بادها و طوفان‌ها، توانست ديده شود و بيننده تلويزيوني در آسمان رنگارنگ صدا و سيما جمهوري اسلامي ايران، ستاره‌اي را مشاهده كرد در گوشه‌اي كم‌روح، منزوي و محجوب جلوه‌گري مي‌كند و اكنون در آرامش اين كار بهتر ديده مي‌شود.

اين منتقد در ادامه به فارس، گفت: مجموعه تلويزيوني «شايد براي شما هم اتفاق بيفتد»، يك كار پر زحمت با گستره سوژه‌هاي متنوع و گاه كم نظير است كه به مرور پخته‌تر، تصويري‌تر و جذاب‌تر شده است.

آذين تصريح كرد: اين مجموعه در آغاز به دليل همزماني با پخش مجموعه‌هاي نام آشنا و كم‌رنگ، توان هنري و تصويري خود چندان مورد توجه مخاطب ما قرار نگرفت اما تجربه‌ اندوزي دست‌اندركاران آن به مرور متون و كارگرداني مجموعه را حرفه‌اي‌تر كرد و تنوع موضوع‌ها، اين مجموعه را روي توفيق همه جانبه هدايت كرد.

اين استاد دانشگاه در ادامه افزود: مهم‌ترين عناصر موفق اين مجموعه را سوژه‌هاي آشنا، پرداخت خوب و نمايش آن‌ها، كارگرداني روان و يكدست و به دور از اطوارهاي روشنفكرنمايانه، بازي‌هاي خوب، معرفي چهره‌هاي جوان و مستعد در عرصه بازيگري تشكيل مي‌دهد.

آذين در پايان اين گفت‌وگو، نيز خاطرنشان كرد: مجموعه خانوادگي و اجتماعي «شايد براي شما هم اتفاق بيفتد»، با زدوده شدن غبارهاي زنگار اكنون با ديده شدن براي ثبت جايگاه خود در ميان مجموعه‌هاي ارزنده سيما گام برمي‌دارد و قرار گرفتن در مكاني شايسته و محترم براي آن دور از انتظار نيست.



کد خبر: 15469
Share/Save/Bookmark