ورود سلطانی‌فر به پرونده تخلف "هتل اسپیناس (۲)"
ورود سلطانی‌فر به پرونده تخلف "هتل اسپیناس (۲)"
عضو هیات رییسه شورای شهر، طرح استیضاح قالیباف را پس گرفت.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۵
به گزارش هنرنیوز،‌ ابوالفضل قناعتی در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای شهر، با اشاره به پرونده پروژه هتل اسپیناس ۲ گفت: با اینکه از توضیحات شهردار تهران قانع نشدم اما شب گذشته سلطانی‌فر، معاون رییس جمهور با بنده تماس گرفت و حدود نیم ساعت درخصوص اهمیت ساخت هتل و مشکلات توریسم با من صحبت کرد.



وی با بیان اینکه رییس سازمان میراث فرهنگی کشور درخصوص عقب‌ماندن از برنامه ساخت هتل‌های پیشرفته سخن به میان آورد، گفت: براساس اظهارات سلطانی‌فر، مالک هتل اسپیناس بدون وام دولتی، تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.



عضو هیات رییسه شورای شهر با بیان اینکه در جلسه طرح سوال از قالیباف، ۱۹ نفر از اعضای شورای شهر در راستای اهمیت به بحث هتلداری سوالاتی مطرح و درخواست داشتند که از طرح سوال از شهردار بگذرم، لذا به احترام اعضای شورای شهر، سرمایه‌گذاران و معاون رییس جمهور، طرح استیضاح شهردار را پس می‌گیرم.



قناعتی افزود: قالیباف در شورای شهر اعلام کرد که اگر متوجه تخلف شهردار منطقه شوم با آن برخورد خواهم کرد، قالیباف اعلام داشته که تخلف هتل حدود ۳۰۰ متر است اما شب گذشته اعضای کمیته‌ای که در راستای شناسایی تخلفات هتل تشکیل شده، اعلام کردند که این هتل ۴۷۷۰ متر تخلف خارج از تراکم دارد.



به گزارش ایسنا، همچنین اسماعیل دوستی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران، در تذکر پیش از دستور و در واکنش به بسته شدن پرونده تخلف هتل اسپیناس ۲ گفت: مطمئن باشید اگر تخلفی در این هتل احصا شود، تخلف را نمی‌بخشیم.



وی خطاب به قناعتی افزود: باید بگویم اگر تخلفی در هتل اسپیناس ببینم، از تخلف چشم‌پوشی نخواهیم کرد.



وی با بیان اینکه دو هفته وقت شورا صرف بررسی تخلف هتل اسپیناس شد، اظهار کرد: حالا آمده‌اید و می‌گویید که با یک تماس تلفنی آن را می‌بخشید؟.



عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه نباید ۴۰۰۰ متر تخلف را با یک تلفن بخشید، گفت: اگر ثابت شود که هتل اسپیناس تخلف داشته است، با هیچ تلفنی آن را نخواهیم بخشید.
کد خبر: 81259
Share/Save/Bookmark