اخبار دومین روز  جشنواره فیلم سلامت
اخبار دومین روز جشنواره فیلم سلامت
با توجه به استقبال خوب مخاطبان در روز اول، جشنواره به ظرفيت تماشاگران اضافه كرده است.
 
تاريخ : پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره فیلم سلامت، این دوره از جشنواره سلامت امکانی را برای علاقمندان به وجود آورده است تا با رزرو صندلی خود در جشنواره آثار را به تماشا بنشینند.

با توجه به استقبال خوب مخاطبان در روز اول، جشنواره به ظرفيت تماشاگران اضافه كرده است.

«شماره 17 سهیلا»، «آپاندیس»، «باران می بارید... »، «پایان رؤیاها»، «ماحی»، «خشکسالی و دروغ»، «تابستان داغ»، «ماجان»،«مرداد»،«سوفی و دیوانه»،«یک شهروند کاملا معمولی»،«ماجان»،«مادری»،«مالاریا»،«زیر سقف دودی»،«بن بست وثوق»، «خانه (ائو)»، «فصل نرگس»، «بیست و یک روز بعد»، «بیوگرافی» ، «ملی و راه های نرفته اش»، «خفه گی» از جمله آثاری است که در این دوره از جشنواره فیلم سلامت نمایش داده خواهد شد.

سایت تیوال در لینک tiwall.com از ساعت ١٢ امروز آماده رزرو صندلی ها برای علاقمندان است.

رخشان بنی‌اعتماد مستند «آی آدم‌ها» را برای علاقمندان امضا می‌کند

رخشان بنی اعتماد کارگردان مستند «آی آدم‌ها» با حضور در جشنواره فیلم سلامت و غرفه موسسه خیریه زنجیره امید در مراسم امضا و عرضه این فیلم حضور خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی دومین جشنواره فیلم سلامت، فیلم «آی آدم ها» مستندی ۶۵ دقیقه‌ای است که در راستای معرفی پروژه ساخت و تجهیز بیمارستان فوق تخصصی جراحی اطفال «زنجیره امید» توسط بنی اعتماد ساخته شده است.

امروز پنج‌شنبه 2 شهریورماه رخشان بنی اعتماد همراه با مریم مرعشی علی آبادی مدیرعامل موسسه خیریه زنجیره امید میهمانان ویژه غرفه این موسسه هستند و مراسم امضا و عرضه فیلم «آی آدم‌ها» با حضور کارگردان انجام خواهد شد.

موسسه خیریه زنجیره امید یکی از انجمن‌هایی است که جشنواره فیلم سلامت را در این دوره همراهی می‌کند.

در ایام برگزاری جشنواره مسئولین و کارشناسان مربوطه در غرفه این موسسه به گفت‌وگو با میهمانان و معرفی زنجیره امید خواهند پرداخت.

زنجیره امید از سال 1386 تاکنون در زمینه درمان کودکان زیر 18 سال مبتلا به بیماری های قلبی، ارتوپدی و ترمیمی فعالیت می کند. حضور تیم های فوق تخصصی از فرانسه در ایران و همکاری جراحان برجسته داخلی در انجام جراحی های پیچیده برای کودکان نیازمند از جمله ویژگی های خدمات زنجیره امید است.

صدور آنلاین کارت اهدای عضو در جشنواره فیلم سلامت

انجمن اهدای عضو ایرانیان با برنامه‌های ویژه دومین جشنواره فیلم سلامت را همراهی می‌کند.

انجمن اهدای عضو ایرانیان که در این دوره از جشنواره فیلم سلامت حضور دارد، برنامه‌هایی را به منظور ارتباط با مخاطبان خود تدارک دیده است.

از جمله این برنامه ها می‌توان صدور آنلاین کارت اهدای عضو، توزیع پمفلت‌های اهدای عضو، پاسخگویی به مراجعین در رابطه با اهدای عضو، تولید محتوای فرهنگی با حضور هنرمندان و مسئولین، توزیع بسته‌های فرهنگی ویژه برای مسئولین و هنر مندان و پخش آثار تصویری اهدای عضو اشاره کرد.

در غرفه انجمن اهدای عضو ایرانیان به طور متغیر در هر روز 4 نفر از سفیران انجمن و همچنین هنرمندان همراه با انجمن و مسئولین حضور خواهند داشت.

همچنین انجمن اهدای عضو ایرانیان به بهترین فیلم دومین جشنواره فیلم سلامت جایزه‌ای اهدا خواهد کرد.

لازم به ذکر است که دومین جشنواره فیلم سلامت از ديروز يكم شهريور آغاز و تا پنجم شهریورماه ادامه دارد. علاقمندان مي توانند از ساعت ١٤ تا ٢٣ به تماشاي آثار جشنواره در پرديس سينمايي چارسو بنشينند.
کد خبر: 95092
Share/Save/Bookmark