تاریخ انتشار مجله فیلم در جشنواره «سینماحقیقت» مرور می‌شود
تاریخ انتشار مجله فیلم در جشنواره «سینماحقیقت» مرور می‌شود
تاریخ ۳۵ ساله‌ی انتشار مجله فیلم با مستند «کایه دو فیلم» در نهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت مرور خواهد شد.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۷
به گزارش هنرنیوز، این فیلم که تولید سال ۹۴-۱۳۹۳ به کارگردانی میلاد ثابت‌کار و تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف است، نگاهی به ۳۵ سال حيات، انتشار و تاثيرگذاری ماهنامه فيلم بر سينمای ايران دارد.

دیگر عوامل تولید فیلم مستند ۱۰۰ دقیقه‌ای «کایه دو فیلم» به این شرح هستند: پژوهشگران: ميلاد ثابت‌کار و صدف امين‌رنجبر، تصویربردار: امير موسوی، صدابردار: وحيد مقدسی، تدوینگران: ميلاد ثابت‌کار و نويد توحيدی، مدیر تولید: پیمان جعفری
میلاد ثابت‌کار متولد سال ۱۳۶۳ در شهر رشت و فارغ‌التحصیل سینما از دانشگاه هنر است. در پرونده فیلمسازی او، ساخت آثاری چون: فيلم‌های کوتاه داستانی مسير، زنده‌باد سينما، سه‌شنبه سی‌ام، Reject، همه‌چيز سر جاشه؛ مجموعه مستندهای «دوستان زمين»، «به هم بياموزيم»، «وداع با طبیعت» و تله فيلمی با مضمون طلاق عاطفی به چشم می‌خورد.

لازم به ذکر است که نمایش فیلم مستند «کایه دو فیلم» در جشنواره سینماحقیقت، منوط به آرای هیات انتخاب بخش مسابقه ملی است که تا پایان آبان ماه اعلام خواهد شد.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۲۲ تا ۲۸ آذرماه ۱۳۹۴ و با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در سینما فلسطین و سینما سپیده شهر تهران برگزار خواهد کرد.
کد خبر: 84562
Share/Save/Bookmark