گالري عكس ۱۱۰ پيشكسوت اهل قلم و نمايشگاهي از كتاب هاي برگزيده سال ۹۵
در نگارخانه فرهنگسرای بهمن برپا است؛
گالري عكس ۱۱۰ پيشكسوت اهل قلم و نمايشگاهي از كتاب هاي برگزيده سال ۹۵
 
تاريخ : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰

گالری عکس یکصد و ده پیشکسوت اهل قلم و نمایشگاهی از آثار برگزیده جشنواره های کتاب ایران (سال ۱۳۹۵) در نگارخانه فرهنگسرای بهمن برپا است.
به گزارش هنرنیوز، این نمایشگاه که با مشارکت و همکاری موسسه خانه كتاب به مناسبت بيست و پنجمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران برپا شده است، از ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ میزبان علاقه مندان است.
پرتره يكصد و ده پيشكسوت اهل قلم توسط هنرمند عکاس اميد طاري‌فرد تهيه شده اند و به همت موسسه خانه كتاب در كتابي تحت عنوان «يادگار ماندگار» ثبت شده است، در اين اثر عكس‌هايي از پيشكسوتان اهل قلم همراه با چكيده اي از زندگينامه و معرفي آثار آنه دیده می شود که در زمان تهيه آن در قيد حيات بوده‌اند.
اين مجموعه عكس‌ها تاكنون در موزه هنرهاي معاصر فلسطين، مركز همايش هاي كتابخانه ملي، نمايشگاه بين‌المللي كتاب پكن و پرديس سينمايي ملت در معرض ديد علاقه‌مندان قرار گرفته اند.
همچنين اين موسسه همزمان در این فرهنگسرا نمايشگاهي از كتاب هاي برگزيده جشنواره هاي كتاب ايران كه در سال ۱۳۹۵ برگزار شده اند، درمعرض بازدید عموم قرار داده است، يادآور مي شود آثاري كه هم اکنون در اين نمايشگاه عرضه می شود پيش از اين به كوشش موسسه خانه كتاب در كتابي با عنوان «كتابشناسي توصيفي آثار منتخب جشنواره‌هاي كتاب ايران ۱۳۹۵» به دو زبان فارسي و انگليسي معرفي شده اند.
بر اساس آمار و اطلاعاتي كه در اين اثر ارائه شده است، در سال ۱۳۹۵ در مجموع ۲۷ جشنواره يا جايزه كتاب در سه سطح منطقه‌اي (استاني)، ملي و بين‌المللي كتاب، در جمهوري اسلامي ايران برگزار شده است؛ در اين جشنواره ها ۴۷۳ كتاب به عنوان اثر برگزيده يا شايسته تقدير شناسايي و معرفي شده اند.
علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به نگارخانه فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۱۸۰ تماس بگیرند.
کد خبر: 95623
Share/Save/Bookmark