سلطانی‌فر : یک عده بیکار در سازمان میراث فرهنگی شایعه رفتن من را عنوان می‌کنند!
در واکنش به احتمال رفتن رییس سازمان میراث فرهنگی؛
سلطانی‌فر : یک عده بیکار در سازمان میراث فرهنگی شایعه رفتن من را عنوان می‌کنند!
در حالی احتمال تغییرات کابینه دولت قوت می‌گیرد که نام مسعود سلطانی‌فر جزو گزینه‌های احتمالی در این جابه جایی‌ها شنیده می‌شود اما رییس سازمان میراث فرهنگی رفتن خود را شایعه‌ای بیش نمی‌داند.
 
تاريخ : سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
به گزارش هنرنیوز؛ در طول چند روز گذشته در اخبار منتشر شده سخن از تغییر ۵ عضو کابینه دولت یازدهم به میان آمده است،از جمله گفته می‌شود جدایی مسعود سلطانی فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، محمود گودرزی وزیر ورزش و امور جوانان، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت قطعی شده است.

این در حالی است که در همین اخبار از رضا صالحی امیری، که هم اکنون ریاست کتابخانه ملی را برعهده دارد و پیش از این نیز از سوی حسن روحانی برای تصدی وزارت ورزش به مجلس معرفی شده است به عنوان گزینه اصلی ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری یاد می‌شود.

البته یکی دیگر از کسانی که به عنوان جایگزین سلطانی‌فر از او نام برده شده علی اصغر مونسان رییس منطقه آزاد کیش است. از سویی گفته می‌شود سلطانی فر نیز پس از برکناری به وزارت کشور می‌رود و جای سید حسین هاشمی استاندار تهران را خواهد گرفت.

در حالی این اخبار در محافل سیاسی مطرح می شود که درون سازمان میراث فرهنگی نیز سخن از رفتن مسعود سلطانی‌فر نقل محافل شده است. اما رییس سازمان میراث فرهنگی در حاشیه مراسم تجلیل و اعطای گواهی کیفیت سومین دوره نشان ملی مرغوبیت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسش خبرنگار هنرنیوز درباره جا به جایی برخی از اعضای کابینه هیأت دولت و شایعه رفتن وی از سازمان میراث فرهنگی گفت: ما یک تعداد بیکار در سازمان داریم که فقط شایعه می‌سازند. این هم از جنس همان شایعات است.
کد خبر: 91393
Share/Save/Bookmark
نظرات : ۱
علاف سازمان : 
خب یکی نیست به این آقای سلطانی فر بگه ، چرا این یه عده بیکار شدند!!!؟
۱۳۹۵-۰۲-۲۱ ۰۹:۴۴:۳۳