کمپین حمایت از صنایع دستی ایران راه اندازی شد
کمپین حمایت از صنایع دستی ایران راه اندازی شد
کمپین حمایت از صنایع دستی به منظور معرفی بیشتر این هنر صنعت بومی و اصیل کشورمان و حمایت از خرید صنایع دستی از سوی جمعی از خبرنگاران و هنرمندان راه اندازی شد.
 
تاريخ : سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۹
به گزارش هنرنیوز؛هدف از راه اندازی این کمپین از سوی اصحاب رسانه و هنرمندان ایجاد زمینه های مساعد برای ارتباط بیشتر مردم با صنایع دستی مختلف ایران، ترغیب بیشتر نهادها، سازمان ها و موسسات خصوصی و دولتی و اقشار مختلف مردم برای خرید و استفاده بیشتر و فراگیر از صنایع دستی است.

یکی از برنامه های این کمپین ایجاد فضای ارتباطی موثر میان اقشار مختلف جامعه، مخاطبان عام و خاص صنایع دستی با این محصولات فرهنگی و هنری از طریق شبکه های اجتماعی و دیگر رسانه ها است. تا بدین وسیله سطح تماس میان آنها افزایش یابد.

حمایت از خرید صنایع دستی به عنوان یک کالای ایرانی و ترویج مصرف آن در جامعه از جمله مسائل مهمی است که این کمپین در تلاش است تا با فعالیت فراگیر به حل آنها بپردازد. خبرنگاران و هنرمندان مشارکت کننده در این برنامه اغلب مردم را به همراهی و حضور در این کمپین دعوت کرده اند.

گفتنی است که یکی از شیوه های موثر و اثربخش برای فراگیر شدن مصرف صنایع دستی در جامعه راه اندازی کمپین های اطلاع رسانی و معرفی کننده این محصولات است که هنرمندان و اصحاب رسانه به همین منظر کمپین حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی را راه اندازی کرده اند.
کد خبر: 91401
Share/Save/Bookmark