«مستور و مست» شجریان روانه بازار موسیقی شد
همکاری با نوازندگان آمریکایی
«مستور و مست» شجریان روانه بازار موسیقی شد
تازه ترین آلبوم همایون شجریان به فاصله یک سال بعد از انتشار آلبوم پرفروش «نه فرشته ام نه شیطان» با عنوان «مستور و مست» وارد بازار موسیقی می شود.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۵

به گزارش هنرنیوز، در این آلبوم که به آهنگسازی ژانو باغومیان به تهیه کنندگی موسسه هنر پارسه روانه بازار موسیقی شود همایون شجریان در یک همکاری دیگر با نوازندگان آمریکایی آثاری از شاعران کلاسیک ادبیات پارسی را به علاقه مندان ارائه کرده است.
خواننده موسیقی ایرانی در این آلبوم اشعاری از حافظ، مولانا و عطار را با همکاری چندین نوازنده خارجی به آهنگسازی ژانو باغومیان با گونه ای حماسی و تلفیق کرده و موسیقی شرق و غرب را به علاقه مندان موسیقی ایرانی عرضه کرده است، ضمن اینکه هدف از تولید این آلبوم موسیقایی شناساندن بهتر شعر و عرفان ایرانی در دنیا عنوان شده است.
آلبوم «مستور و مست» تازه ترین تجربه موسیقایی همایون شجریان بعد از انتشار آلبوم های پرطرفداری چون «چه آتش ها» به آهنگسازی علی قمصری و «نه فرشته ام نه شیطان» به آهنگسازی تهمورس پورناظری و « آرایش غلیظ» به آهنگسازی سهراب پورناظری است که به فاصله یک سال و بعد از برگزاری کنسرت های پرطرفدار «چرا رفتی» بیستم اسفند ماه روانه بازار موسیقی می شود.
این خواننده که تاکنون تجربه های متفاوتی را در عرصه موسیقی از سر گذارنده است گویا در سال جدید تصمیم دارد ضمن برگزاری تور کنسرت های مختلف خود از یک اثر موسیقایی جدید به آهنگسازی مهیار علیزاده و خوانندگی مشترک علیرضا قربانی نیز رونمایی کند.

کد خبر: 79711
Share/Save/Bookmark