مجازات جایگزین دغدغه اجتماعی است
سیاوش طهمورث:
مجازات جایگزین دغدغه اجتماعی است
بازیگر مجموعه تلویزیونی «محکومین» با اشاره به اینکه مجازات جایگزین یک دغدغه اجتماعی است گفت: موضوع سریال محکومین تا اندازه ای قوی است که سلیقه مخاطب را تقویت کند.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۱۶
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی سریال «محکومین»؛ سیاوش طهمورث‌، بازیگر سریال محکومین افزود: این مجموعه درباره موضوع این سریال افزود: این سریال موضوع متفاوتی دارد بدون شک می‌تواند ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کند.

وی در پاسخ به این سوال که این مجموعه تاکنون چه میزان مخاطب را به خود جذب کرده است بیان کرد: اینکه تا چه اندازه سریال، مخاطب جذب کرده است پاسخی دارد که در حال حاضر نمی توان بیان کرد. پاسخ به این سوال باید بعد از پایان پخش سریال باشد.

طهمورث افزود: اگر بخواهیم بدانیم که این موضوع تأثیر زیادی بر روی مخاطب داشته است یا خیر؟ باید بعد از پایان سریال نیز بر روی آن تمرکز کنیم. موضوع این سریال یک معضل اجتماعی است و باید به فکر این باشیم که تماشاگر را به دنبال سریال بکشانیم.

این بازیگر اظهار داشت: در جامعه ما وابستگی خانوادگی که در این سریال وجود دارد دیده می‌شود و به همین دلیل در درجه اول موضوع سریال مخاطب را به فکر وا می‌دارد و می‌تواند با موضوع همذات‌پنداری کند.

با بیان اینکه جامعه هنری دچار یک آشفتگی شده است که مخاطب را به سمت کج سلیقگی کشانده گفت: خوشبختانه موضوع سریال محکومین تا اندازه ای قوی است و به موضوع مهمی در جامعه پرداخته که می‌تواند سلیقه مخاطب را تقویت کند.

«محکومین» هر شب به غیر از پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک روی آنتن می رود.
کد خبر: 95912
Share/Save/Bookmark