کارگروه‌های تخصصی جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
سیزدهمین دوره
کارگروه‌های تخصصی جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) از ورود به مرحله چهارم سیزدهمین دوره جشنواره امام رضا(ع) درسال جاری خبر داد و گفت: نشست کارگروه‌های تخصصی سیزدهمین دوره جشنواره امام رضا(ع) قبل از پایان سال ۹۳ برگزار می‌شود.
 
تاريخ : دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۸
به گزارش هنرنیوز، سید جواد جعفری دبیر جشنواره امام رضا(ع) با اشاره به این که سه مرحله مهم در روند برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) تاکنون به پایان رسیده است، گفت: ما در حال ورود به مرحله چهارم، قبل از پایان سال ۹۳ هستیم.
دبیر جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به فعالیت‌های مهمی که تاکنون در دوره سیزدهم جشنواره انجام شده است اشاره و تصریح کرد: اولین فعالیت مهم و حساسی که در قالب سیزدهمین دوره جشنواره در مهرماه صورت گرفت، نشست کمیته برنامه ریزی سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) بود که با حضور علی‌اصغر کاراندیش مروستی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان جشنواره‌های موضوعی در استان‌ها به مدت دو روز در مشهد برگزار شد.
وی ادامه داد: کار دیگری که انجام شد اعلام سراسری فراخوان سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) بود که در نهم آذر ماه و هم زمان با سالروز میلاد باسعادت امام موسی کاظم(ع) این فراخوان منتشر شد.
وی برگزاری نشست شورای سیاستگذاری سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را سومین فعالیت بسیار مهم و حساس این دوره از جشنواره در سال ۹۳ عنوان کرد و افزود: این نشست نیز با همه دشواری‌هایی که داشت قبل از پایان سال،با برنامه‌ریزی دقیق و فشرده برگزار شد.
مدیر عامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) برگزاری کارگروه‌های تخصصی قبل از پایان سال۹۳ را چهارمین فعالیت مهم در دوره سیزدهم در بازه زمانی فعلی اعلام کرد و گفت: این کارگروه‌ها نیز به زودی برگزار خواهد شد.
کد خبر: 79299
Share/Save/Bookmark