مدیر موزه صلح از کمپین فاجعه منا می گوید
در برنامه امشب «خوبی از خودتونه»؛
مدیر موزه صلح از کمپین فاجعه منا می گوید
مدیر موزۀ صلح تهران در آستانه چهلمین روز واقعه ناگوار حج امسال با حضور در برنامه «خوبی از خودتونه» از کمپین فاجعه منا می‌گوید.
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۰
به گزارش هنرنیوز؛  به نقل از روابط عمومی شبکه دو، میثم زمان‌آبادی امشب ۱۳ آبان در برنامه «خوبی از خودتونه» با محمدرضا تقی پور درباره دلایل شکل گیری این کمپین انسانی صحبت خواهد کرد.

۲ مهرماه ۱۳۹۴ تعدادی از حجاح ایرانی خانه خدا به دلیل بی کفایتی و بی تدبیری مسؤولان عربستان سعودی و ازدحام بیش ‌از حد جان خود را از دست دادند؛ به دنبال این اتفاق، ایرانیان داخل و خارج از کشور کمپینی را راه ‌اندازی کرده و نگرانی خود را نسبت به این موضوع ابراز کرده‌اند.

در آستانه چهلمین روز واقعه ناگوار حج امسال این بیانیه با بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار امضا توسط فاطمه عظیمی از خانواده‌های جان‌باختگان، رضا کیانیان به نمایندگی از جامعه هنری و محمدرضا تقی پور و حسن حسنی سعدی از سوی جامعه ایثارگران و موزه صلح تهران به گری لوییز نماینده مقیم سازمان ملل متحد در ایران تحویل شد.

«خوبی از خودتونه» به تهیه‌کنندگی سمانه فراهانی کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو است که با اجرای میثم زمان‌آبادی پخش می‌شود. این برنامه سه‌شنبه تا پنجشنبه پس از خبر ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن ساعت ۲:۵۰ روز آینده خواهد بود.
کد خبر: 84428
Share/Save/Bookmark