یک نوازنده در انتظار اخذ مجوز نهایی
یک نوازنده در انتظار اخذ مجوز نهایی
کاوه یغمایی آهنگساز و نوازنده توانمند موسیقی راک که چندیست در خارج از ایران زندگی و فعالیت کرده در حال حاضر در داخل کشور بسر می برد و در صدد است تا جدیدترین اثر خود را روانه بازار موسیقی کند. این آلبوم در حال حاضر در آخرین مراحل اخذ مجوز از ددفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سر می برد.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۰

کاوه یغمایی در خصوص وضعیت فعالیتش در ایران گفت: آلبوم جدیدم را که در کانادا ضبط کردم به دفتر موسیقی ارائه دادم که تمام قطعات مجوزهای مربوط به ترانه و موسیقی را اخذ کردند و اکنون منتظر مجوز نهایی هستم و امیدوارم طبق برنامه ریزی های انجام شده به زودی این آلبوم را که زمان و هزینه بسیاری ربرای تولیدش صرف کردم، به دست مردم برسانم.
وی در خصوص دلیل طولانی شدن پروسه مجوز آلبومش گفت: متاسفانه تحت تاثیر القای رسانه های بیگانه، فضای فرهنگی کشور نا امن و نامناسب نشان داده می شود که در واقعیت ماجرا چنین نیست. با وجود این اتفاقات، برای امثال من که در خارج از کشور زندگی می کنیم فضایی ایجاد می شود که تحت تاثیر این جریانات مسموم رفتارهایی می کنیم که بعد از حضور در ایران متوجه احساسی بودن رفتارهایمان می شویم و متوجه می شویم باید با بصیرت و آگاهی بیشتری نسبت به وقایع داخل کشور قضاوت و عمل کنیم.
این خواننده و آهنگساز موسیقی راک در پاپان گفت : در حال حاضر نیز با تمام وجود و با عشقی که به مردم شریف کشورم و موسیقی این مرز و بوم دارم علاقمندم برای تعالی و پویایی موسیقی گام بردارم و بتوانم سهمی حتی اندک در هویت بخشی به موسیقی ارزشمند ایران داشته باشم.

کد خبر: 79523
Share/Save/Bookmark