افزایش 9 درصدی قیمت بلیت‌های جشنواره فیلم فجر
افزایش 9 درصدی قیمت بلیت‌های جشنواره فیلم فجر
قیمت و نحوه خرید بلیت‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۴
به گزارش هنرنیوز و به نقل از ایلنا ، سینما گالری ملت امسال کاخ مردمی جشنواره است و قیمت صندلی‌ برای هر سانس و هر بلیت ۲۵۰,۰۰۰ ریال است که با خرید سری بلیت‌های جشنواره؛ قیمت هر بلیت پس از تخفیف ۲۲۰,۰۰۰ ریال محاسبه خواهد شد.

قیمت صندلی‌ برای هر سانس سینماهای تهران و هر بلیت ۱۲۰,۰۰۰ ریال است که با خرید سری بلیت‌های آن؛ قیمت هر بلیت با تخیف ۱۰۰,۰۰۰ ریال محاسبه خواهد شد.

قیمت صندلی برای هر سانس سینماهای راگا، کیان و تماشا و هر بلیت ۱۰۰,۰۰۰ ریال است که با خرید سری بلیت‌ها؛ قیمت آن‌ پس از تخفیف برای هر بلیت ۸۰,۰۰۰ ریال محاسبه خواهد شد.

هر کاربر نیز مجاز به تهیه حداکثر ۴ سری و در هر سری حداکثر ۲ صندلی است.

سال گذشته در جریان سی‌و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر قیمت بلیت‌ها به شرح زیر بود:

گروه الف شامل آزادی، پردیس کورش، جوان، پردیس زندگی، فرهنگ، پردیس چارسو، اریکه ایرانیان، استقلال، ماندانا و موزه سینما که قیمت بلیت اینترنتی (سری ۱۱ تایی) آن ۸۸۰,۰۰۰ ریال (۸۸ هزار تومان) است و قیمت بلیت دانشجویی (سری ۱۱ تایی) هر سری ۷۷۰,۰۰۰ ریال (۷۷ هزار تومان) درنظر گرفته شده است و قیمت بلیت گیشه این گروه به صورت تکی ۱۰۰,۰۰۰ ریال محاسبه می‌شود.

گروه ب شامل پردیس راگا، پردیس کیان و پرشین کرج است. قیمت بلیت اینترنتی (سری ۱۱ تایی) ۶۶۰,۰۰۰ ریال (۶۶ هزار تومان) است و قیمت بلیت دانشجویی (سری ۱۱ تایی) ۵۵۰,۰۰۰ ریال (۵۵ هزار تومان) محاسبه شده است. قیمت بلیت گیشه این گروه به صورت تکی ۸۰,۰۰۰ ریال درنظر گرفته شده است.

گروه ج که پردیس ملت به عنوان کاخ مردمی جشنواره اعلام شده؛ هر سری ۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال (۲۰۰ هزار تومان) بها دارد. در این سینما فرش قرمز برای هر فیلم پهن شده و هنرمندان در جریان نمایش فیلم‌ها در سنما حضور یافته و پذیرایی نیز انجام می‌شود. همچنین برای این گروه کارت صادر می‌شود.

در بخش «سینما حقیقت» (مستند) هر سری بلیت اینترنتی ۱۱ تایی ۴۴۰,۰۰۰ ریال (۴۴ هزار تومان) و قیمت بلیت دانشجویی (سری ۱۱ تایی) ۳۳۰,۰۰۰ ریال (۳۳ هزار تومان) و قیمت بلیت تک ۵۰,۰۰۰ ریال در نظر گرفته شده است.

در بخش برگزیده «هنر و تجربه» هر سری بلیت ۱۱ تایی اینترنتی ۴۴۰,۰۰۰ ریال (۴۴ هزار تومان) و هر سری بلیت دانشجویی به تعداد ۱۱ تا ۳۳۰,۰۰۰ ریال (۳۳ هزار تومان) و بلیت تک ۵۰,۰۰۰ ریال است.
کد خبر: 93905
Share/Save/Bookmark