لطیفی سریال دری را می‌سازد
لطیفی سریال دری را می‌سازد
ساخت سریال «سنجرخان» که سید ضیاء‌الدین دری قرار بود آن را کارگردانی کند و پیش از فوت، بخشی از نگارش آن را به سرانجام رسانده بود، به محمدحسین لطیفی واگذار شد.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۹
به گزارش هنرنیوز ، لطیفی در گفت‌وگویی با ایسنا از ساخت این سریال و انجام مراحل مقدماتی آن خبر داد.

وی درباره جزئیات پروژه سنجرخان گفت: این مجموعه به تازگی به من واگذار شده است و در حال بررسی آن هستیم.

لطیفی که سر دلبران آخرین پروژه او در تلویزیون بود و در ایام رمضان به روی آنتن رفت، در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا که سریال سنجرخان چه زمانی کلید خواهد خورد؟ گفت: در حال بررسی هستیم و قطعا این سریال امسال کلید خواهد خورد.

به گفته وی سعید جلالی، تهیه‌کننده این سریال است.

او در پایان از ساخت فیلم جدیدش هم خبر داد و گفت: این فیلم یک کار کمدی است اما نه از آن کمدی‌هایی که سه میلیاردی فروش دارد، بلکه یک کار کمدی اجتماعی است. این فیلم را قبل از پروژه «سنجرخان» می سازم.

به گزارش ایسنا، حدود پنج سال از ساخت آخرین پروژه سید ضیاءالدین دُری ـ سریال «کلاه پهلوی» ـ می‌گذشت که او در فروردین ماه امسال در دیداری با استاندار کردستان، از ساخت سریال جدیدی به نام «سردار سنجرخان» خبر داد. او اعلام کرده بود که ساخت سریال «سردار سنجر خان» بیش از ۹ ماە زمان خواهد برد و در ساخت آن بیش از ۶۰۰ نفر دخیل خواهند بود کە تجربە ارزشمندی برای هنرمندان جوان این دیار محسوب خواهد شد.

اما متاسفانه کارگردان سریال‌های «کیف انگلیسی» و «کلاه پهلوی» ۲۶ مرداد ماه امسال به دلیل عوارض عفونی بعد از جراحی پیوند کبد درگذشت تا نتواند این پروژه را به سرانجام برساند.
کد خبر: 96975
Share/Save/Bookmark