هیلاری کلینتون تهیه‌کننده تلویزیون شد
هیلاری کلینتون تهیه‌کننده تلویزیون شد
هیلاری کلینتون به همراه دخترش چلسی تصمیم دارد یک کمپانی تولید فیلم با تمرکز بر داستان‌هایی در مورد زنان تأسیس کند.
 
تاريخ : شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۳
به گزارش هنرنیوز ، هیلاری کلینتون که این روزها به دور از عالم سیاست است با دخترش چلسی مانند میشل و باراک اوباما یک کمپانی تولید برنامه‌های تلویزیونی تاسیس خواهند کرد.

مجله بلومبرگ تأیید کرده است که کلینتون‌ها با استودیوها درباره خط تولید برنامه‌هایی با هدف اثرگذاری بر فرهنگ و جامعه حرف زده‌اند.

آگوست سال گذشته، نامزد ریاست‌جمهوری دموکرات‌ها، اولین زنی بود که به عنوان مجری طرح برای فیلم «ساعت زنان» که محصول کمپانی استیون اسپیلبرگ بود قرار دادی را امضا کرد.

باراک اوباما نیز اخیراً یک کمپانی تولیدات سینمایی و تلویزیونی به نام هایر گراند با همراهی همسرش تأسیس کرده است. اوباما با نتفلیکس وارد همکاری شده و ماه گذشته برنامه ریزی هفت پروژه ابتدایش را اعلام کرد.

سال ۲۰۱۶ نمایشنامه‌ای درباره هیلاری کلینتون در برادوی اجرا شد که لوری مت‌کلاف در نقش اصلی آن بازی می‌کرد. زندگینامه کلینتون با عنوان «چه خبر» با فروش قابل توجه و نقدهای مثبت روبه‌رو شد. این کتاب در سال ۲۰۱۷ منتشر شد.

چلسی کلینتون دختر هیلاری به طور مختصر به عنوان خبرنگار ویژه برای شبکه NBC کار کرده است و اخیراً پنج کتاب کودک شامل کتاب پرفروش «۱۳ زن آمریکایی که جهان را تغییر دادند» را نوشته است.
کد خبر: 97415
Share/Save/Bookmark