«یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» فضای متفاوتی از طنز را نمایش می‌دهد
آغاز فصلی جدید در «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار»؛
«یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» فضای متفاوتی از طنز را نمایش می‌دهد
تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی گفت: منتظر مشاهده تأثیرات کار هستم تا بتوانم فصل جدیدی را در دل این داستان کار کنم.
 
تاريخ : يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۶
به گزارش هنرنیوز؛اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» در خصوص این کار در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: زمان ساخت این مجموعه کمی طولانی‌تر از آن چیزی شد که ما انتظار داشتیم. چرا که در ابتدا قرار بود از شبکه چهار پخش شود و بعد از آن به شبکه پنج رفت و مسائل دیگری که روی کار تأثیر می‌گذارند. البته تمام این وقایع برای ما تجربه بود.



وی ادامه داد: در مرحله اول بیست قسمت از کار تصویر‌برداری شد و بعد از یک وقفه، ساخت قسمت بیست و یک به بعد با تغییراتی در فیلمنامه همراه شد که به جذابیت بیشتر کار کمک کرد.


عفیفه اظهار داشت: خودم کار را دوست دارم. موضوع این مجموعه نو است. داستان به مسائل جدیدی می‌پردازد. صحبت از شبکه‌های مجازی در این کار گنجانده شده است.


تهیه‌کننده سریال تلویریونی «میوه ممنوعه» بیان کرد: اگر شرایط فراهم باشد، این سوژه جای کار دارد. من منتظر هستم تا تأثیرات این کار را ببینم، تا بعد از آن یک فصل جدید را در دل همین کار آغاز کنم. البته همه این موارد منوط به فراهم بودن شرایط مساعد برای ادامه کار است.


اسماعیل عفیفه تصریح کرد: «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» روایتگر داستان‌های معمولی و ارتباط بین انسان‌هاست. وبلاگ‌ها و دید‌گاه‌های مختلف «شیوا» که نویسنده و شخصیت اصلی کار است، با کامنت‌هایی که خوانندگان می‌گذارند تبدیل به ماجرا‌های هر قسمت می‌شود. پرداختن به موضوع فضا‌ها و شبکه‌های مجازی به این شکل حرکتی نو بوده است. در این کار فضا‌سازی و ویژگی‌های بصری به شکل جدید ارائه شده‌اند.


تهیه‌کننده «مأمور بدرقه» از همکاری با مسعود کرامتی گفت و اظهار داشت: از قبل مسعود کرامتی را می‌شناختم. از همکاری با او راضی هستم. کار کردن با کرامتی تجربه خوبی بود.


وی عنوان کرد: سعی کردیم در این کار با نگاهی نو به بیان داستان بپردازیم. در هر قسمتی موضوعی جدید مطرح می‌شود. اظهار نظر راجع‌به نتیجه کار کمی زود است. امیدوارم واحد پژوهش روی این مجموعه و موضوع آن کار کند. ما سعی کردیم کاری با شخصیت و با سر و شکل خوب را بسازیم.


باشگاه خبرنگاران نوشت:وی ادامه داد: رگه‌های کمدی موجود در کار نوع خاصی هستند. «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» فضای متفاوتی از طنز را نمایش می‌دهد. زیرا بهانه و موضوع کار کمدی خاصی بوده است.
کد خبر: 87335
Share/Save/Bookmark