اختتامیه نمایش هزار پروانه طلا با حضور پیشکسوت نمایشنامه نویسی ایران
اختتامیه نمایش هزار پروانه طلا با حضور پیشکسوت نمایشنامه نویسی ایران
 
تاريخ : سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۲

نمایش هزار پروانه طلا با حضور استاد خسرو حکیم رابط، استاد دانشگاه و پیشکسوت نمایشنامه نویسی ایران، به کار خود پایان داد.
به گزارش هنرنیوز، روزگذشته خسرو حکیم رابط، استاد دانشگاه و پیشکسوت نمایشنامه نویسی ایران، در آخرین روز نمایش هزارپروانه طلا به عنوان مهمان ویژه به تماشای این نمایش نشست و ضمن ابراز خرسندی از اجرای این نمایش با استفاده از انیمیشن، ویدئو، موسیقی و افکت های صوتی و تصویری، ازعوامل این نمایش تقدیروتشکرکرد. همچنین محمدزرین دست نویسنده،کارگردان وبازیگرسینما، محمدهادی کریمی نویسنده وکارگردان سینما، محمدرسول صادقی مشاورمدیرعامل مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد سینمایی فارابی و ابراهیم بصیرت بازیگر پیشکوت سینما و تلویزیون از دیگر میهمانان نمایش هزار پروانه طلا در طول اجرایش بوده اند.
گفتنی است این نمایش با نگاهی به رمان صد سال تنهایی گابریل گارسیا مارکز، چندین روایت موازی را با استفاده از المان های رئالیسم جادویی به نمایش گذاشته شده بود تا بر وجود یک نقص در زندگی بشری دست بگذارد، نقصی که رویاهای زندگی شخصیتهای نمایش را به ترسها و کابوسهایشان پیوند می زند. آمیزش زندگی و مرگ. هزار پروانه طلا زندگی را در ارتباط بین آدمها و اشیاء و محیط پیرامونشان تعریف می کرد، ارتباطی که این روزها در دنیای مجازی به ارتباط بین آدمکها محدود شده است.
آزاده عالم فلکی، نویسنده و کارگردان و امین حقیقت جو تهیه کننده این اثر هنری بوده اند. در این نمایش، آزاده سیفی، مصطفی نوذریان، مریم کیان پیشه و محمد حسین حسینی به ایفای نقش می پرداختند.
احمدعرب سعیدی مشاور فنی، شهرام عطائی دستیار کارگردان، سمیه آجورلو روابط عمومی و موسسه فرهنگی هنری مهتاب اجرای انیمیشن این اثر را برعهده داشته اند.
کد خبر: 92186
Share/Save/Bookmark