آغاز ثبت نام دوره‎های تخصصی مدرسه رسانه
آغاز ثبت نام دوره‎های تخصصی مدرسه رسانه
ثبت نام دوره‎های مدرسه رسانه در ۱۶رشته تخصصی با حضور اساتید به نام و برجسته در فرهنگسرای رسانه آغاز شد.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۰
به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، این دوره و کارگاه های تخصصی در سه حوزه سینما، تئاتر، رسانه، شعر و داستان با عنوان «مدرسه رسانه» در فرهنگسرا برگزار می‎شود.

علاقه مندان در حوزه تئاتر، می‎توانند در کارگاه بدن و حرکت با حضور یاسر خاسب، آکادمی تخصصی تئاتر با حضور میکاییل شهرستانی و کارگاه نمایشنامه خوانی با حضور فریدون محرابی ثبت نام کنند.


دوره بازیگری مقابل دوربین با حضور فرزاد موتمن و هومن سیدی، ، کارگاه فیلنامه نویسی با حضور سام قریبیان، کارگاه کارگردانی با حضور فرزاد موتمن، کارگاه بازیگری با حضور سیما تیرانداز و هوتن شکیبا، دوره بازیگری کودک و نوجوان با حضور لیلی رشیدی و آنالی شکوری و کارگاه تحلیل فیلم و نقدنویسی با حضور سعید قطبی‌زاده نیز، دوره های «مدرسه رسانه» در حوزه سینما است.


در حوزه رسانه و تلویزیون نیز کارگاه گویندگی و اجرا با حضور احسان کرمی و کارگاه برنامه سازی با حضور منصور ضابطیان و در حوزه شعر و داستان کارگاه های ترانه با حضور نیلوفر لاری‎پور، قصه نویسی با حضورامیرعلی نبویان و داستان نویسی و داستان خوانی با حضور محمدجواد جزینی، برگزار می‎شود.


علاقه مندان برای ثبت نام در این کارگاه‌های آموزشی می‎توانند به واحد آموزش فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران خیابان گل نبی خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند.
کد خبر: 82240
Share/Save/Bookmark