بچه های جسور ؛  فیلمی جذاب و اسرارآمیز برای بچه ها
کارگردان فیلم سینمایی« جسور 1 » خبر داد:
بچه های جسور ؛ فیلمی جذاب و اسرارآمیز برای بچه ها
کارگردان فیلم سینمایی «بچه های جسور1 » این فیلم را یک فیلم جذاب و سرگرم کننده با قهرمانی "اسکار" دلفین مهربان و فداکار عنوان کرد و خبر داد این فیلم زیبا بزودی در سینماهای تهران و شهرستانها اکران خواهد شد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
حجت الله سیفی کارگردان فیلم سینمایی « بچه های جسور1» در گفتگو با خبرنگار هنرنیوز در مورد این فیلم گفت: اگر خانواده ها به دنبال ماجراهای عجیب و غریب و سرگرم کننده برای بچه های خود هستند ، اگر به دوستی حیوانات با آدمها علاقه مندند ، اگر طالب داستانهای مرموز و اسرار آمیز هستند حتما فیلم «بچه های جسور1 » را که یک فیلم جذاب و هیجان انگیز البته با چاشنی دلهره می باشد را به همراه فرزندان خود تماشا کنند.

وی با اشاره به قصه بچه های جسور افزود: دانیال وملیکا همراه پدر نویسنده ومادر خود به جزیره ای در خلیج فارس میروند.آن دو از فرصت استفاده کرده هنگام استراحت والدین شان برای دیدن جزیره از هتل خارج می     شوند. که ناگهان ملیکا ناپدید میشود. دانیال اورا جستجو میکند . این کنجکاوی بچه ها باعث درد سر آنان شده و در دریا سرگردان می گردند تا اینکه دلفینی آنان را میبیند و... 
                                                                  
فيلم سينمايي «بچه هاي جسور 1» به نویسندگی و كارگردان حجت الله سيفي و با بازیگرانی همچون رضا ایرانمنش ، لیلا بوشهری ، مسيح سيفي ، زهرا عباس زرگري و يعقوب نفهان تازه ترین اثر حجت الله سیفی در ژانر کودک و نوجوان است که هم اکنون در برخی از شهرستان ها بر روی اکران است و بزودی نیز راهی سینماهای تهران خواهد رفت. فیلم سینمایی «بچه های جسور 2 » نیز هم اکنون در مراحل فنی قرار دارد.



کد خبر: 93860
Share/Save/Bookmark