"انعکاس" آخرین رویدادهای قرآنی و معارفی از استودیو مبین در شبکه قرآن
"انعکاس" آخرین رویدادهای قرآنی و معارفی از استودیو مبین در شبکه قرآن
انعکاس؛ آخرین رویدادهای قرآنی و معارفی را از استودیو مبین در شبکه قرآن و معارف سیما منتشر می کند.
 
تاريخ : شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱
به گزارش هنرنیوز ، «انعکاس» برنامه ای است مشترک میان شبکه قرآن و معارف سیما، مرکز تولیدات چند رسانه ای قرآنی(مبین) و خبرگزاری ایکنا که نگاهی به آخرین اخبار در حوزه قرآن و معارف خواهد داشت.

در این برنامه آخرین خبرها و رویدادهای قرآنی و معارفی، تحلیل های جامعه قرآنی و دینی کشور و همچنین اخبار حوزه بین الملل که در خبرگزاری ایکنا بصورت روزانه و لحظه به لحظه تولید می شود، در استودیو مبین جهاد دانشگاهی بصورت تصویری ضبط شده و پس از مراحل تدوین، با فاصله کوتاهی به شبکه قرآن و معارف سیما ارسال و از این شبکه پخش می گردد.

"انعکاس" در حال حاضر در دو باکس پنج دقیقه ای طی ساعات 15:50 و 18:45 دقیقه پخش می گردد که باتوجه به استقبال جامعه قرآنی و فضای رسانه ای کشور از این رویکرد جدید، امکان افزایش آیتم های این برنامه و افزایش بخش ویژه عکسهای قرآنی تولید شده در خبرگزاری ایکنا نیز وجود دارد.

این برنامه پس از تجربه موفقی که استودیو مبین در ارسال خبرهای پیاده‌روی اربعین داشت، بر مبنای توافق مشترک بین شبکه قرآن و معارف سیما و مرکز تولیدات چندرسانه‌ای قرآنی (مبین) وابسته به سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور تولید می‌شود.

«انعکاس» با اجرای فاطمه بختیاری و محمد خرمی فر از شنبه تا چهارشنبه هر هفته به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود و تکنیک ضبط آن نیز در فضای کروماکی می باشد که در حین اعلام رویدادها، تصاویر متناسب پخش می‌شود.
کد خبر: 95750
Share/Save/Bookmark