بازدید رایگان از موزه ملی، کاخ نیاوران و موزه سینما در  ۲۹ اردیبهشت
به مناسبت روز جهانی موزه
بازدید رایگان از موزه ملی، کاخ نیاوران و موزه سینما در ۲۹ اردیبهشت
بازديد از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، موزه ملی ایران و موزه سینما در تاریخ ۲۹ اردیبهشت رايگان است.
 
تاريخ : يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۴
به گزارش هنرنیوز؛ به مناسبت روز جهانی موزه بازديد از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت براي تمامی علاقه مندان رايگان است.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برطبق بخش نامه اداره کل موزه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و به منظور بهره مندی عموم علاقه مندان از موزه و میراث فرهنگی این مجموعه به مناسبت روز جهانی موزه در تاریخ ۲۹ اردیبهشت به صورت رایگان پذیران گردشگران است.

گفتنی است مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با تدارک برنامه های متنوع اقدام به برگزاری جشنواره میراث فرهنگی و صنایع دستی از تاریخ ۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت نموده است که علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس www.niavaranmu.ir مراجعه فرمایند.

**** بازدید رایگان از موزه ایران باستان_موزه دوران اسلامی

به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی موزه ملی ایران به آگاهی همراهان و دوستداران موزه ملی می رساند:

همزمان با فرا رسیدن هفته میراث فرهنگی و به مناسبت روز جهانی موزه مورخ چهارشنبه، ۲۹اردیبهشت بازدید از مجموعه های موزه ملی ایران : "موزه ایران باستان_موزه دوران اسلامی" رایگان است.

به همین منظور از علاقمندان به بازدید از موزه دعوت می شود به صورت رایگان در این تاریخ از مجموعه موزه ملی ایران بازدید نمایند.

ساعت بازدید: ۹ تا ۱۹
مکان: میدان امام خمینی، خیابان امام خمینی، ابتدای خیابان ۳۰ تیر، موزه ملی ایران

****بازدید از موزه سینما برای عموم رایگان اعلام شد


بازدید از موزه سینما در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه و به مناسبت روز جهانی موزه رایگان اعلام شد.

به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی موزه سینما، همزمان با روز جهانی موزه در روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه، بازدید از موزه سینما رایگان است و علاقمندان برای بازدید از این مکان تاریخی می توانند از ساعت ۹ تا ۱۹ به این مکان تاریخی در خیابان ولیعصر، باغ فردوس مراجعه کنند.

موزه سینما از تالارهای مختلف موزه سینما مانند تالار آبی، تالار معاصران، تالار بین الملل، نمایشگاه دفاع مقدس، تماشاخانه، نمایشگاه کودک، نمایشگاه علی حاتمی، نمایشگاه نام آوران، نمایشگاه دوبله و صدا، خانه فرهاد، زیرگذر تاریخ و نمایشگاه ارامنه تشکیل شده است.

طبق برنامه ریزی انجام شده کارگاه پژوهشی بررسی تاریخ سینما با مدیریت حسن هدایت، کارگردان سینمای ایران نیز در روز جهانی موزه برگزار می شود و قرار است فیلم سینمایی «گراند سینما» از ساخته های هدایت در سالن سینما فردوس نمایش داده شود.

علاقه مندان می توانند به این نشانی مراجعه کنند: تهران - خیابان ولیعصر - باغ فردوس. تلفن: ۲۲۷۲۳۵۳۵-۰۲۱.

کد خبر: 91510
Share/Save/Bookmark